3-й день
49
щавша, / видев лее, взыграл еси / и плоти разреше-
ние просил еси,/ к Божественным селением пре-
ш^д, радуяея.
А нна Богодохновенная / и Симеон пребогатый, /
пророчествием сияющий, / в законе же непорочни
явлыниися, / закона Дате ля, / Младенца, явлыпася
по нам вйдевше,/ Тому ныне поклонйшася. / Тех
память днесь радостно празднуим,/ по долгу
славяще Иисуса Человеколюбца.
Слава и ныне, глас 5.
Германов о: Ветхий деньми, мл а действовав пло-
тию,/ Материю Девою в церковь приносится,/
Своего закона исполняя обещание,/ Егоже Симе-
он прийм, глаголаше: / ныне отпущаеши с миром, /
по глаголу Твоему, раба Твоего,/ вйдеша бо очи
мой спасение Твое, Святый.
На стиховне стихиры, глас 1.
Подобен: Небесных чинов:
Богоявления неизреченнаго / ныне празднуем
спасительную благодать: / от Девы бо Отроковицы
непреложно младенствовав, Христос Бог/ в цер-
ковь Богу и Отцу/ Материю ныне приносится,/
Егоже прием, Симеон руками объят.
Стих: Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, /
по глаголу Твоему, с миром.
Во пророцех виден был еси, якоже мощно бяше,
Иисусе,/ Тебе вйдети древле,/ но ныне, Божий
Слове,/ плотию всему миру явился еси волею от
Девы Марии, Христе, / Твое спасение всем сущим
от Адама явил еси,/ яко Человеколюбец.
Стих: Свет во откровение языков / и славу людей
Твоих Израиля.
На Синайстей горе закон учинйвый древле,/
ныне в Сионе граде исполняя законная,/ руками
Богородицы/ Младенец, Христе, со всесожжении/
на руках Симеона / во храм внестйся восхотел еси
плотию.
Слава, и ныне, глас 1.
Иоанна монаха: Днесь древле Моисею в Синаи
закон подавый/ законным повинуется велением,/
нас ради, яко Милосерд, по нам быв./ Ныне
Чистый Бог яко Отроча Свято, / ложесна разверз