18-й день
597
Утро от запада возсиял еси, треблаженне, /
свиток благочестивых догматов,/ яко лучи,
Церкве, Богомудре, испущая и озаряя души наша.
Богородичен: Умертви стремления, Дево, стра-
стей моих,/ устави, Благая, молву прегрешений,/
греховную бурю Твоею тишиною, Богородйтель-
нице, потреблякшщ.
Песнь 5
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете Незаходймый, I и покрыла мя есть чуждая
тьма, окаяннаго?/ но обрати мя и к свету запове-
дей Твоих/ пути моя направи, молюся.
Сугубому действу проповедник был еси Спаса
Христа:/ действовати бо, рекл еси, в коемждо
естестве, якоже имяше,/ со обойм слежащим
общением, святителю Богомудре блаженне.
Равномощно сущо Рождшему Слово познал еси, /
якоже плоть Сего бывша, треблаженне, уверил
еси,/ прилично, рекл еси, плотская свойства
деяти,/ неслйтно^ непревратно обоя.
Богородичен: ¬же прежде всех век, Единому
ведомо Богу таинство/ человека быти всяческих
Владыку и Господа/ и с плотию смеейтися кроме
преложения, из Тебе, Дево, явися, прехождение
прием.
Песнь 6
Ирмос: Молитву пролию ко Господу/ и Тому
возвещу печали моя,/ яко зол душа моя
испдлнися/ и живот мой аду приближися,/ и
молюся, яко Иона:/ от тли, Боже, возведи мя.
Петра честнаго преемник, и сего начальством
обогатйвея,/ и теплу стяжав ревность, Богодвй-
жимый свиток написал еси, / еретическое веление
отметая смущенное, растворение несмесно соеди-
ххЯЯ*
Сына Едйнаго, Христа и Господа, пиежде век от
Отца рождена, / и нас ради от Девы рождшагося, и
явльшася нам Единосущна, проповедал еси пре-
естественно, / служителю неизглаголанных, Бого-
приятне.
Богородичен: Тя, Всечйстая, спасения Ходата-
ицу, вернии, исповедающе, вопием:/ радуйся,
Чистая,/ радуйся, Невесто Дево,/ радуйся, горб