|
|||
166
|
Месяц январь
|
||
|
|||
щеннии, приидйте, омыйтеся водою Боже-
ственною/ и Духом яве и душу, и тело очи- стите. Новотворйши земнородный, Нов Адам быв Со-
детель,/ огнем, и Духом, и водою странное совер- шая возрождение / и обновление чудное, кроме сокрушения/ и горнил КрещениемБогодетельным новотворя. Духом души новотворйши, водою же освящавши
тело сложеное, / животна назидая человека: / сугу- бому бо сродная потребно, лечбы мудрым промыс- лом приносиши,/ яко Врач телес и душ. От Чйстыя, прошед, рождейся из Отца прежде
веков, / к сущему из неплодныя пришел еси, прося яко Человек Крещения, / но от воды таинственно Духом соделал еси, Спасе, многочадну Церковь, первее безчадную. Песнь 6
Ирмос: Ят бысть,/ но не удержан страхом
Божественный Креститель:/ аще бо и снрятовает- ся приблйжитися Огню сено, / но, слышав: остави ныне,?/ тече, повеление исполняя, яко раб,/ Божественному же, свыше свидетельствующему гласу, / услыша Сына Превечнаго. Написался, но не поработился еси, кесаревым
повелением повинуяся:/ аще бо и от работы утешение нам подай,/ вольно повинуешися и даньствуеши дидрахму, / но законом греха первее проданныя ны свободйл еси ныне / и сыноположе- ния удостоил еси. Царствуеши, но не мйрски, естеством Сый
Царь:/ аще бо и по плоти от племене Давидова родйвся,/ престол царствия, Спасе, сего приял еси,/ но свойственну ймаши державу Царст- вия со Отцем прежде веков, присно/ и во веки с Духом. Царь убо, мира Начальник и сущих в водах
древле пронаречеся, / но удавляется Твоим очищением/ и низлагается яко езерский первее легеон./ Рук же Твоих, Спасе, создание, порабо- щенное от него, / державною Твоею рукою свобож- дения сподобил еси. |
|||
|
|||