|
|||
1-й день
|
23
|
||
|
|||
ре,/ всегубйтель, яко от грома, тресновен быв,
падеся мучитель,/ сущия бо в тебе Духа зарй не стерпе, Васйлие. Апостолов седалища, лика же страдалец Хри-
стовых, / патриархов скинии, и праведных сладо- сти,/ и радости пророков сподобился еси, Васй- лие: / Богородицы бо служитель и Троицы тайнник был еси. Превыспренняя водами покрывали Един Гос-
подь,/ востязуяй море, бездны же изсушаяй, из Тебе, Чистая, плоть восприемый, / от Вифлеема тщится ко Иордану крестйтися плотию. Таже оба лика, сошедшеся вкупе, поют первый
припев праздника и ирмос: Недоумеет всяк язык олагохвалити по достоянию, I изумевает же ум и премйрный пети Тя, Богородице,/ обаче Благая сущи, веру прижми, I ибо любовь веси Божествен- ную нашу:/ Ты бо христиан еси Предстательница, Тя величаем. Таже припев: Величай, душе моя,/ Честнейшую
Небесных воинств, / Деву Пречистую Богородицу. И ирмос: О, паче ума Рождества Твоего чудес!/
Невесто Всечистая,/ Мати Благословенная,/ Еюже получйвше всесовершенное спасение, / до- стойно хвалим яко Благодетеля, дар носяще песнь благодарения. Светилен.
Подобен: Духом во святйлищи:
Любомудрия желанием обрезал еси, отче, души
твоей покрывало,/ и миру показался еси, яко солнце, чудесы,/ и верных озарил еси мысли, Богомудре, / Троицы тайнниче, о Васйлие мудре, и служителю Богородицы. Слава, и ныне, праздника:
Плотию обрезуется закон исполнивый,яко Мла-
денец осмодневен, веков Зиждитель,/ и пеленами повивается, яко Человек, и млеком питается, / Иже вся безмерною крепостию яко Бог содержай/ и мановением возводяй. |
|||
|
|||