|
|||
232
|
Месяц январь
|
||
|
|||
И абие, благословляя воду крестовидно Честным Кре-
стом, погружает его право, низводя в воду и возводя, держа его обема рукама, поя настоящий тропарь во глас первый: В
о Иордане крещающуся Тебе, Господи,/ Трой-
ческое явйся поклонение:/ Родйтелев бо глас свидетельствоваше Тебе,/ возлюбленнаго Тя Сы- на именуя, / и Дух в виде голубйне / извествоваше словесе утверждение./ Явлейся Христе Боже/ и мир просвещей, слава Тебе. И в другйй такожде Крестом знаменует воду, и в третий
такожде, тойже тропарь поя, сам настоятель, споющим ему и прочим священником; таже поют и лики тойже тропарь. Настоятель же, взем священную воду на блюдо и обратяся на запад лицем, в левой руце держа Честный Крест, а в правой васильки, кропит крестообразно на вся страны. И приходят прежде к настоятелю священницы, два два, и целуют Честный Крест, и знаменует их васильком по лицу со священною водою крестообразно; по тому же чину и вся братия. Поется же тогда тропарь от всех, многажды, дондеже освятятся вся братия водным кроплением и причащением. И абие входим во храм, и поем стихиру. Слава, и ныне, глас 6,
Воспойм, вернии, / еже о нас Ббжия благодеяния
величество:/ о нашем бо прегрешении быв Чело- век,/ нашим очищением очищается во Иордане,/ Един Чистый и Нетленный,/ освящали мене и воды / и главы змиев сокрушали в воде. / Почерпем убо воду с веселием, братие:/ благодать бо Духа верно почерпающим/ невидимо подавается от Христа Бога/ и Спаса душ наших. Таже: Буди Имя Господне благословено от ныне
и до века. Трижды. И псалом 33: Благословлю Господа на всякое время: (зри страницу 213) И дается антйдор от иерея и отпуст. По отпусте, или есть
Литургия, или несть, поставляется свещник среди церкве. Клйрицы же, ставше оба лика вкупе, поют тропарь праздника. Слава, и ныне, кондак. По скончании же кондака многолетны, якоже обычно. И входим в трапезу, и ядим с древяномаслием, испиваем
же и вина. Сыра же, и подобных ему, и рыб никакоже дерзнем ясти: возбранено бо есть Божественными правилы. Сйце бывает служба, постному дню сущу, в навечерии
Просвещения. Известно же буди всем о святей воде:
|
|||
|
|||