244
Месяц январь
Разделыпуся Иордану древ л е, по суху преходят
людие Израильтестии, / Тебе, Державнейшаго, со-
держаща тварь некоснйтельне, / ныне в водах
написующий, к нетленней и полезней стези.
Вемы, первее всепагубный потоп/ мйлостивно
Тя всех во тлю привести, / о, тревелйкая сотворяя
и странная! / Ныне же потоплына, Христе, грех за
благосердие и человеческое спасение.
Песнь 8
Ирмос: Тайну преславную вавилонская показа
пещь,/ источившая росу,/ яко струями имяше
невещественный Огнь восприяти Иордан/ и объ-
яти плотню крещаема Зиждителя,/ Егоже благо-
словят людие и превозносят во вся веки.
Отложи страх весь,?Избавитель Предтечи
рече,? / Мне же повинйся, яко Благому,/ Мне
приступи, сие бо естеством бых, / Моим повелени-
ем покорйся и крести Мя, сошедшаго,/ Егоже
благословят людие и превозносят во вся веки.
Глаголы якоже услыша Креститель Владычни, с
трепетом длань простирает,/ обаче же, рукою
коснувся верху Зиждителя своего, Крещшемуся
вопияше:/ освяти мя, Ты бо еси Бог мой,/ Егоже
благословят людие и превозносят во вся веки.
Троицы явление во Иордане бысть,/ самое бо
Пребожественное Естество, Отец, возгласи:/ Сей
крещаемый?Сын возлюбленный Мой,/ Дух же
прийде к Подобному, / Егоже благословят людие и
превозносят во вся веки.
Ин
Ирмос: Свободна убо тварь познавается/ и
сынове Света прежде омраченнии;/ един стенет
тьмы предстатель. / Ныне да благословит усердно
Виновнаго I прежде окаянное языков всенаследие.
Трие Боговйднии, во огни орошаеми, озаряюще-
ся тремй всесветле святынями,/ яве показов аху
Превышнее Естество смешением человеческим,/
огнепалящее росою мйлостивно всяку пагубную
лесть.
Да убелйтся всякое земное,естеств6, / от падения
ныне на Небо возводимо, / Имже бо вся соблюди-