|
|||
244
|
Месяц январь
|
||
|
|||
Разделыпуся Иордану древ л е, по суху преходят
людие Израильтестии, / Тебе, Державнейшаго, со- держаща тварь некоснйтельне, / ныне в водах написующий, к нетленней и полезней стези. Вемы, первее всепагубный потоп/ мйлостивно
Тя всех во тлю привести, / о, тревелйкая сотворяя и странная! / Ныне же потоплына, Христе, грех за благосердие и человеческое спасение. Песнь 8
Ирмос: Тайну преславную вавилонская показа
пещь,/ источившая росу,/ яко струями имяше невещественный Огнь восприяти Иордан/ и объ- яти плотню крещаема Зиждителя,/ Егоже благо- словят людие и превозносят во вся веки. Отложи страх весь,?Избавитель Предтечи
рече,? / Мне же повинйся, яко Благому,/ Мне приступи, сие бо естеством бых, / Моим повелени- ем покорйся и крести Мя, сошедшаго,/ Егоже благословят людие и превозносят во вся веки. Глаголы якоже услыша Креститель Владычни, с
трепетом длань простирает,/ обаче же, рукою коснувся верху Зиждителя своего, Крещшемуся вопияше:/ освяти мя, Ты бо еси Бог мой,/ Егоже благословят людие и превозносят во вся веки. Троицы явление во Иордане бысть,/ самое бо
Пребожественное Естество, Отец, возгласи:/ Сей крещаемый?Сын возлюбленный Мой,/ Дух же прийде к Подобному, / Егоже благословят людие и превозносят во вся веки. Ин
Ирмос: Свободна убо тварь познавается/ и
сынове Света прежде омраченнии;/ един стенет тьмы предстатель. / Ныне да благословит усердно Виновнаго I прежде окаянное языков всенаследие. Трие Боговйднии, во огни орошаеми, озаряюще-
ся тремй всесветле святынями,/ яве показов аху Превышнее Естество смешением человеческим,/ огнепалящее росою мйлостивно всяку пагубную лесть. Да убелйтся всякое земное,естеств6, / от падения
ныне на Небо возводимо, / Имже бо вся соблюди- |
|||
|
|||