6-й день                                                                                                               249
Во Иордане крещающуся Тебе, Господи:
Стих 3: Да речет убо дом Ааронь: / яко Благ, яко в
век милость Его.
Во Иордане крещающуся Тебе, Господи:
Стих 4: Да рекут убо вси,боящиися Господа: / яко
Благ, яко в век милость Его.
Во Иордане крещающуся Тебе, ^осподи:
Входное: Благословен грядьгй во Имя Господне, /
благословйхом вы из дому Господня, / Бог Господь
и явйся нам.
Тропарь: Во Иордане крещающуся Тебе,
Господи:
Слава, и ныне.
Кондак, глас 4:
Я вился еси днесь вселенней,/ и свет Твой,
Господи, знаменася на нас, / в разуме поющих
Тя:/ пришел еси и явился еси,/ Свет Неприступ-
ный.
Вместо же трисвятаго, поем: Елйцы во Христа
крестйстеся, / во Христа облекостеся. Аллилуйя
(трижды).
Прокимен, глас 4: Благословен грядьгй во Имя
Господне, / Бог Господь и явйся нам.
Стих: Испове-
дайтеся Господеви, яко Благ,/ яко в век милость
Его.
Апостол к Титу, зачало 302. Аллилуйя, глас 4:
Принесите Господеви сьгнове Божий: Стих: Глас
Господень на водах:
Евангелие от Матфея, зачало
6. Причастен: Явйся благодать Божия спаситель-
ная всем человеком.
На трапезе бывает утешение братии велие. И ядйм рыбу,
и сыр, и яйца, и пием вино; мирстии же мясо, аще будет и в
среду или пяток. И чтется слово Златоустаго, емуже
начало:
Вси вы, во благодушии:
Святое Богоявление. Креще-
ние
Господа Бога и Спаса нашего
Иисуса Христа?великий двунаде-
сятый праздник в воспоминание Кре-
щения Спасителя. Господь Иисус
Христос, достигнув, по человеческо-
му естеству, тридцати лет, всенарод-
но вступил в Свое открытое служение
для искупления рода человеческого
(по ветхозаветному закону ранее
тридцати лет принимать сан учителя
или священника не дозволялось).
Спаситель пришел на реку Иордан,
при которой святой пророк Иоанн
Предтеча приготовлял народ иудей-
ский к принятию обетованного Иску-
пителя,? и принял от Иоанна креще-
ние в водах Иордана (Мф. 3, 13?17;
Мк. 1, 9?11; Лк. 3, 21?22).
Богоявлением этот праздник на-
зывается потому, что при крещении
Спасителя было особое явление всех
Трех Лиц Божества: Бог Отец из
отверстых Небес свидетельствовал о