|
|||
262
|
Месяц январь
|
||
|
|||
Огнь носящи, Дева, Светоносна рождши Благоде-
теля,/ во Иорданских же струях явленна. Днесь Владыка/ водами погребает человече-
ский грех. Помазуеши, совершая человеческое существо,
Царю Безначальне, / Духа общением, струями чистыми отмыв/ и тьмы крепость же посрамль возвышенную; / ныне в безпрестаннем воздати житий. Ин
Ирмос: Яже прежде солнца светильника Бога
возсиявшаго, I плотски к нам пришедшаго из боку Девйчу, I неизреченно воплотившая, Благословен- ная Всечйстая,/ Тя, Богородице, величаем. Припев к тропарем Предтечевым:
Величай, душе моя,/ [йже] во пророцех велйкаго
Предтечу. Из пустыни Предтеча глас Слово показует,
плотски к нам пришедшее, / и присущее прерадо- стно крестити готовится,/ души очищающее от греха веры ради. Благодать же и закон ходатая тя честна яве
предлагают:/ ов убо запечатствующаго, овая же начинающаго, / всех пророков Словом предпоч- теннаго,/ паче видимых пожйвша, всечестне., Безтелесным подобное житие показав, со Ан-
гельскими лики веселится/ и, престолу предстоя Владычню, радуется,/ восхваляющим оставление и спасение испрошая. Припев первый: Величай,душе моя,/ Честней-
шую горних воинств,/ Деву Пречистую Богоро- дицу. Богородичен: 3 а благоутробие всех Избавитель
Человек бывает / и плотское рождение приемлет,/ человеколюбие паче человеков сый Человеколю- бец,/ из девственнаго ложесна Твоего, Богородй- тельнице Всеблаженная. И посем на сходе поем оба лика вкупе припев
праздника. Таже катавасия: Недоумеет всяк язык: Таже припев Богородице и ирмос: О, паче ума: И поклон. |
|||
|
|||