10-й день
351
еси, / и по рождестве Дева, Бога плотию рождали,
сохранйлася еси.
Ин
Ирмос: Гору Тя, благодатию Божиею приосенен-
ную, I прозорлйвыма Аввакум усмотрйв очйма, /из
Тебе изыти Израилеву провозглашаше Святому/
во спасение наше и обновление.
Закон благодати показал еси быти сень, / сущим
в законе Божий евреем чтущим, мудре, / и Еванге-
лие йстиннаго Богоявления таинство,/ Христу
взывая:/ слава силе Твоей, Господи.
Облистав, яко звезда от востока многосветлая,
Церковь просвещавши,/ проповедая Христа, муд-
рыми показаньми всеблагочестно правды Солнца,
Тому взывая:/ слава силе Твоей, Господи.
Злобы всякий отторгнувся и любве временныя,
отче, со тщанием, / и просветил еси светом отече-
ства твоего концы, мудре,/ и сим богатство
одождйл еси обильнейшим богатства количе-
ством.
Богородичен: Слово, яко Бог Сый Невидимый,/
прийм от Жены человечо естество видимо, / совер-
шает и очищает в реце, Иже греха чуждий,/
падшаго очищая прегрешения.
Ин. Песнь 5
Ирмос: Одеяйся светом, яко рйзою,/ к Тебе
утренюю и Тебе зову:/ душу мою просвети
омраченную, Христе,/ яко Един Благоутробен.
Ты, яко огнь, попалил еси ересей терноносная
плетения словес, / верных же умы просветил еси, /
блаженне, тайноводче Григорие.
Евномиево ты изобличил еси беззаконие и сего
словеса неудобоизбежная, / сетей же пругла зель-
ная*, яко паучйнная ткания, разорил еси.
Обличил еси, всеизряднейше, безбожнейшаго
Македония,/ Божественный Дух безстудно уко-
рйвшаго, / яко непричастна сему суща, Григорие.
Богородичен: Ты, правду же и избавление нам
рождши?Христа?безсеменно, / свободно соде-
яла еси от клятвы, Богородице, естество праотца.
* пругла зельная ? западни крепкие