|
|||
2-й день
|
47
|
||
|
|||
Священствовав усердно самаго себе, всебла-
женне, сластей умерщвлением,/ и был еси нас ради Умертвйвшемуся жертва благоприятна. Яко Божественный верховник священных от-
цев, священное учение утвердив, / еретиков загра- дил еси безбожная уста. Совокупился еси с лики безплотных,/ безплот-
ныя враги с телом светло, святителю, поборйв. Память твоя миру, отче святителю, яко светозар-
ное возсия солнце, / световодящи верою восхваля- ющий тя. Богорбдичен: Влаголюбивая Дево, озлобленную
грехмй душу мою ублажи, / Благаго рождшая Бога и Господа, Светилен.
Подобен: Жены, услышите:
Глас вопиющаго возгласи:/ и горы, взыграйте,
ликуй, роде человеческий, / ибо Пребезначальное Слово плоть прием, яко Человек, / прийде, креща- яся от рук, яже созда,/ во Иордане погружали мира грех. Слава, и ныне:
Како струй Тя речныя приймут, Человеколюб-
че,/ реки и моря сотворшаго от не сущих?/ Како на верх пречистый Твой дерзнет Предтеча руку положйти, Владыко?/ Поем, трепещуще, Слове, Твоей нищеты высоту. На хвалйтех стихиры на 4 (йхже краегранесие:
Песни Феофановы на светы), глас 6. Подобен: Ангельский:
Ангельски», предыдйте, силы,/ от Вифлеема ко
струям Иорданским; / предгрядй, Иоанне, оставль пустыню;/ радуйся, реко, и уготовися,/ вся же земля да радуется:/ Христос грядет грех Адамов очйстити,/ яко Благоутробен. Усты чистыми и душами измененными, / приидй-
те, тайно Вифлеем оставльше/ и ко Иордану со Христом идуще, / воспойм Ему с веселием, / отече- ствйя земная вся, верно глаголюще: / благословен, пришедый Боже наш,/ слава Тебе. Велие и страшно таинство есть,/ яко Бог
человеком уподобися,/ и, греха отнюд не ведый, |
|||
|
|||