|
|||
3-й день
|
91
|
||
|
|||
Закон и пророки исполняя и правду скончавая, /
всех Спас ныне под длань прекланяется раба, / от работы восхищая вражия человека. Языком возсия великий Свет,/ омраченным
Божественная просия заря, / в сени древле смерт- ней седящим Солнце славы, Христос, возсия. Окружаху Ангельская воинства во Иордане
крещаемаго Избавителя/ и трепетом великое та- инство воспеваху,/ Сего неизглаголанное соше- ствие. Таже ирмос: Честнейшую Херувим/ и славней-
шую без сравнения Серафим, I без нетления Бога Слова рождшую, / сущую Богородицу, Тя велича- ем. И поклон, |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
на Утрени
На Бог Господь: тропарь предпразднетва, два- жды. Слава, мученика. И ныне, предпразднетва. По 1-й стихологии седален, глас 3.
Подобен: Красоте девства:
Неопйсан Сый Божеством, описан вещию телес-
ною, / хощет прийти водами Иорданскими крестй- тися, / Сего чистотою мысленною приймем: / всем бо соделати обновление хощет. / К Немуже возопийм со страхом:/ слава, Христе, явлению Твоему. Слава, и ныне, подобен тойже:
Явльшуся Тебе вог Иордане, Спасе, в водах
крестйтися плотию, / Ангельская воинства ужаса- хуся, зряще рабу предстояща Владьшу твари:/ свыше проповеда Тя Отец Пребезначальньш. / Темже с веселием вопием Ти: / слава Богу крестив- шемуся. По 2-й стихологии седален, глас 5.
Подобен: Собезначальное Слово:
Единочестное Слово Отцу и Духу, / воплощенно
за милосердие и крещаемо,/ Ангельстии лйцы вйдяще, трепетаху, / и Иорданская река, устыдев- шися и убоявшися, возвратйся вспять, / нас возво- дя к высоте спасения, страстьмй истлевшия. |
|||
|
|||