3-й день
91
Закон и пророки исполняя и правду скончавая, /
всех Спас ныне под длань прекланяется раба, / от
работы восхищая вражия человека.
Языком возсия великий Свет,/ омраченным
Божественная просия заря, / в сени древле смерт-
ней седящим Солнце славы, Христос, возсия.
Окружаху Ангельская воинства во Иордане
крещаемаго Избавителя/ и трепетом великое та-
инство воспеваху,/ Сего неизглаголанное соше-
ствие.
Таже ирмос: Честнейшую Херувим/ и славней-
шую без сравнения Серафим, I без нетления Бога
Слова рождшую, / сущую Богородицу, Тя велича-
ем.
И поклон,
на Утрени
На Бог Господь: тропарь предпразднетва, два-
жды. Слава, мученика. И ныне, предпразднетва.
По 1-й стихологии седален, глас 3.
Подобен: Красоте девства:
Неопйсан Сый Божеством, описан вещию телес-
ною, / хощет прийти водами Иорданскими крестй-
тися, / Сего чистотою мысленною приймем: / всем бо
соделати обновление хощет. / К Немуже возопийм
со страхом:/ слава, Христе, явлению Твоему.
Слава, и ныне, подобен тойже:
Явльшуся Тебе вог Иордане, Спасе, в водах
крестйтися плотию, / Ангельская воинства ужаса-
хуся, зряще рабу предстояща Владьшу твари:/
свыше проповеда Тя Отец Пребезначальньш. /
Темже с веселием вопием Ти: / слава Богу крестив-
шемуся.
По 2-й стихологии седален, глас 5.
Подобен: Собезначальное Слово:
Единочестное Слово Отцу и Духу, / воплощенно
за милосердие и крещаемо,/ Ангельстии лйцы
вйдяще, трепетаху, / и Иорданская река, устыдев-
шися и убоявшися, возвратйся вспять, / нас возво-
дя к высоте спасения, страстьмй истлевшия.