124
Месяц январь
Ин
Ирмос: Очисти мя, Спасе, / многа бо беззакония
моя, /ииз глубины зол возведи, молюся, /
к Тебе бо
возопйх,/ и услышн мя,/ Боже спасения моего.
Проповедателей Христовых веру наследовав
неумаленную, / невредну соблюл еси, славне, пред
властители,/ ничтоясе страшася италийских
козней.
Удалив себе сквернаго смешения, всеблажен-
не,/ к духовному и радостному отшел еси сто-
янию,/ идеже Трисолнечный зрнши Свет, нам
благодать прося.
Догматов благочестивых смысл нам изъяснил
еси/ и мнящих тоежде быти Существо и действо
доблестно отгнал еси, / яко Сущаго присущее есть,
блаженне, различие*.
Богорбдичен: Сотвори Тебе величия Сильный,
Всечйстая, / посреде терний крин обрет Тя, / ймже
исполни всю тварь благоухании Божества.
Кондак, глас 8.
Подобен: В збраиной Воеводе:
И оанна Евгеника: Богословов Богомудрая писа-
ния,/ яко Богоглагольник истинен, прием в
сердцы, / исхождение Духа Святаго возвестил еси,
яко должно есть, приснохвальне,/ и всесвятый
запечатлел еси Символ, / сего ради поем: / радуйся,
Марко Богоглаголиве.
Икос:
Ангел убо, представ, радоватися благовести
иногда Богородице со страхом,/ аз же един от
зрящих тя, выше естества явльшася, яко Ангела, /
яко человек удивляюся и пою ти с любовию
таковая:/ радуйся, чистоты святыя приятелище;/
радуйся, премудрости Божия сокровищнице. / Ра-
дуйся, Богословов святых печате;/ радуйся, учи-
телей отцев пределе. / Радуйся, пучйно неизмери-
мая мышлений духовных;/ радуйся, море про-
странное таинственных писаний./ Радуйся, яко
показался еси Церкве свет велий; / радуйся, яко до
* т. е. действие (энергия) является присущим различием между теми, которые имеют одно
существо