![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
124
|
Месяц январь
|
||
|
|||
Ин
Ирмос: Очисти мя, Спасе, / многа бо беззакония
моя, /ииз глубины зол возведи, молюся, / к Тебе бо возопйх,/ и услышн мя,/ Боже спасения моего. Проповедателей Христовых веру наследовав
неумаленную, / невредну соблюл еси, славне, пред властители,/ ничтоясе страшася италийских козней. Удалив себе сквернаго смешения, всеблажен-
не,/ к духовному и радостному отшел еси сто- янию,/ идеже Трисолнечный зрнши Свет, нам благодать прося. Догматов благочестивых смысл нам изъяснил
еси/ и мнящих тоежде быти Существо и действо доблестно отгнал еси, / яко Сущаго присущее есть, блаженне, различие*. Богорбдичен: Сотвори Тебе величия Сильный,
Всечйстая, / посреде терний крин обрет Тя, / ймже исполни всю тварь благоухании Божества. Кондак, глас 8.
Подобен: В збраиной Воеводе:
И
оанна Евгеника: Богословов Богомудрая писа-
ния,/ яко Богоглагольник истинен, прием в сердцы, / исхождение Духа Святаго возвестил еси, яко должно есть, приснохвальне,/ и всесвятый запечатлел еси Символ, / сего ради поем: / радуйся, Марко Богоглаголиве. Икос:
Ангел убо, представ, радоватися благовести
иногда Богородице со страхом,/ аз же един от зрящих тя, выше естества явльшася, яко Ангела, / яко человек удивляюся и пою ти с любовию таковая:/ радуйся, чистоты святыя приятелище;/ радуйся, премудрости Божия сокровищнице. / Ра- дуйся, Богословов святых печате;/ радуйся, учи- телей отцев пределе. / Радуйся, пучйно неизмери- мая мышлений духовных;/ радуйся, море про- странное таинственных писаний./ Радуйся, яко показался еси Церкве свет велий; / радуйся, яко до |
|||
|
|||
* т. е. действие (энергия) является присущим различием между теми, которые имеют одно
существо |
|||
|
|||