20-й день
171
разно поразив/ и разделив море,/ Израиля же
беглеца, пешеходца спасе,/песнь Богови воспев а-
юща.
Молитвами твоими и мольбами умоляй Бога,/
мрачный облак уныния моего, всеблаженне, разо-
ри, / благодушия сый и утешения исполнен, Всеца-
рю предстоя.
Ин некий новый Самуил, Богоданен/ и прежде
зачатия обещан быв, отче,/ всем явился еси
Церквам, преподобие, тезоименно звание,/ по
обоему приводим бывая благодушия светлостию.
Молитвы и моления деюще твой родйтелие к
Богу, / дар Божественный тя приемлют и светонос-
но прозябение,/ рождеством возвещающа благо-
честия осияние и ереси обличение.
Ты из детства освятйлся еси, преподобие, дав-
шему Богу / и, к Нему зря и наставляемь животвор-
ными повеленьми Его, Богоносе, / к высоте взялся
еси превысоцей добродетелей верою.
Богородичен: Тя, Богомати, предстательство
имуще, не убоимся врагов ополчения, / сопротйвя-
щихся благочестно славящим из Тебе рожденнаго
Бога всех и Господа,/ Егоже за ны умоли.
Катавасия: Сушу глубородительную землю:
Песнь 3
Ирмос: Не мудростию, и силою, и богатством
хвалимся,/ но Тобою, Отчею Ипостасною мудро-
стию, Христе:I несть бо свят, паче Тебе, Человеко-
любче.
Тя рождшая, Анне поревновавши, / преподобна-
го яко древле Самуила, жертву живу приведе
Богу,/ прославившему й прежде зачатия.
Богатою к Богу любовию воспаляемь, / помыслом
всеблагочестйвым страсти удержал еси, препо-
добие,/ темже Божественная благодать на тебе
воспочила есть.
Ин
Ирмос: Утвержден в начале небеса разумом/ и
землю на водах основавши, /на камени мя, Христе,
заповедей Твоих утверди,/ яко несть свят? паче
Тебе, Едине Человеколюбче.
От неплодныя рождся,/ духовнаго благоплодия
земледелатель многороднейший явился еси,/ тер-