|
|
|
|
|
|||
|
20-й день
|
185
|
||
|
|
|||
|
На литии стихиры саногласны, глас 6:
Правило Православия/ показа тя Христос, Ев-
фймие отче,/ Патриархов удобрение:/ от ересей бо очистил еси жребий апостольства твоего,/ пиша и глаголя вещания Духа святыя нашея веры. / И кто ли не слыша твоих словес учения? / Кто ли же не пи воды животныя устен твоих и утробы?/ Настави убо и нас ныне, святейший отче,/ светом православнаго Богоразуния/ и без- зазорнаго благочестия. Глас 2:
Се воистинну Моисей новый явйся нам?
Бвфймий блаженный,/ взыде бо, якоже он, на гору Афонскую,/ бегая мира темныя пучины/ и Бога созерцая очищенным оком души своей; / но слыша глас Божияго звания/ и снйде к народу паки со скрижальми Боговедения, / яко да ведет их креп- кою рукою путем благочестия,/ прогоняемь же злочестйвыми, паки на гору взыде Родопскую,/ скорбя убо, паствы разлучался,/ утешаяся же, покой желаемый души пустыннолюбныя обретая / и воспевая благодарственная Господеви. Слава, глас 5:
Ублажим, вернии, Евфймия Патриарха,/ друга
другов Божиих и сожителя селений их./ Сей бо, услышав глас пророка, глаголюща,/ яко мне зело честни быша друзи Твой, Боже, / возлюби святых, и безпорочно поревиова венцем их, / и похвалами прослави их на земли:/ Иоанна убо, Рыльския пустыни чудотворца,/ Илариона же Меглйнска- го,/ поборйтеля ересей злочестйвых, / и славную во смирении Петку,/ преподобное прозябение Епиватское/ и пустынное воспитание Иордан- ское,/ и Неделю, в мученицах великую,/ и Фило- фею, с мужем безмужно пожившую, / и Михаила, воина Царя Небеснаго./ Темже по преставлении пришла его в кровы вечныя,/ и купно с ними молится ныне Господеви о душах наших. И ныне, глас тойже: Храм и дверь еси:
|
|||
|
|
|||