21-й день
217
поэкершагося волею, аз закалаюся, / подобяся
преявственне честным Твоим и Божественным
страданием.
Богородичен: Пресветлый явйлася еси Престол
Царя Небеснаго, Дево, / на Немже плотию воспочй
^олею, и многий наш долг отъят,/ и посади на
Отчем престоле Человека, якоже благоволил есть.
Кондак, глас 6.
Подобен: ¬же о нас исполнив:
С вет Трисиянный, всельшийся в душу твою,/
сосуд избран показа тя, всеблаженне,/ явля-
юща Божественная концем,/ неудобопостйжных
разумений ты сказуяй, блаженне, / и Троицу всем,
Максиме, возпроповедуяй ясно, / Пресущную, Без-
начальную.
Йкос:
Подражатель явйвся Спасовых страстей / и Того
в души твоей имея, всеблаженне, / восхождения в
сердцы твоем возложил еси, пребогате. / Той же
тебе подаде благодать с Небесе, / сопротйвил бо ся
еси мучителем, мудре, мужески, / Безначальную, и
Божественную, и Единосущную Троицу пропове-
дуя/ и обличая злославныя и богоборныя./ Без-
чйсленныя претерпел еси напасти, всехвальне,/
языка отрезание Богословнаго, преподобие, и
твоея руки вкупе./ Не престал же еси ты, со
дерзновением глаголя / и утверждая верныя Боже-
ственными твоими учении,/ Троицу всем люд ем
проповедуя ясно,/ Пресущную, Безначальную.
Песнь 7
Ирмос: От Иудеи дошедше, бтроцы/в Вавилоне
иногда/ верою тройческою пламень пещный по-
праша, ноюще:/ отцев Более, благословен еси.
Едино естество Троицы, едино хотение рекл еси,
едино действо,/ Бога же, воплощшагося во двою
естеству, / хотению же и действу проповедал еси. /
Отцев наших Боже, благословен еси.
Не воли две разделяемый разума протйвно-
стию, / качеством же паче проповедал еси, отче,
естественным разнствующия. / Отцев наших Бо-
же, благословен еси.