|
|||
16-я день
|
25
|
||
|
|||
Кондак, глас 2.
Подобен: Вышних ища:
К
амень Христос каменя веры прославляет свет-
ло, учеников первопрестольника: / созывает бо вся праздновати, Петре, чудесй твоей честныя вериги/ и подает согрешений прощение. Седален, глас 4.
Подобен: Вознесыйся:
Йко верховнаго мудрых апостолов / и яко клю-
чаря Небеснаго Царствия восхваляем верою тя, апостоле, / и облобызаем чистою совестию, Петре, яже носил еси, яко злодей, вериги,/ злодейства разрушая вражия,/ от нйхже избавится нам помолйся. Слава, и ныне, Богородичен:
Херувимов и Серафимов превышши, / Небесе же
и земли пространнейши / и вйдимыя твари и невидимый явйлася еси преимущи неразсудным разсуждением: / Егоже бо пространствия Небеса не вмещают,/ во Твоей утробе вместила еси, Чистая,/ Егоже моли спастйся рабом Твоим. Крестобогородичен:
Из Безначальнаго Отца Рожденнаго,/ напосле-
док Тя плбтию Рождшая,/ на Кресте вйсяща зрящи, Христе,? / увы Мне, любезнейший Иису- се!? вопияше:/ Како славимый яко Бог от Анге- лов,/ от беззаконных ныне человеков, Сыне, хотя, распинаешися? / Пою Тя, Долготерпелйве. Песнь 4
Ирмос: Любве ради, Щедре, Твоего образа, I на
Кресте Твоем стал еси, и растаяшася языцы:/ Ты бо еси, Человеколюбие, / крепость моя и хваление. Витийствуя Владыки величия,/ непокорйвых
евреев сердца к вере обратил еси Божественней, / яко основание веры. Шествия твоя познана быша на водах/ пре-
обйльною любовию Ходйвшаго верху сих, Петре, / и стези тебе Божественный Сказавшаго. Врачевство имуще недугов всеразлйчных, / Бо-
жественный вериги твоя, блаженне, / сия облобы- заем верою, тя почитающе. |
|||
|
|||