25-й день
ЗА1
Отверз хляби бездны мудрых догматов твоих,/
заустйв же Источника мудрости, покрыл еси
прелести началовождй, / облистаемь вечным Све-
том и Трисолнечным.
Богородичен: Яко дождь на руно, низшед, в
Твою вселйся утробу / мира река, источник благо-
сти, йже капли дождевныя исчитая, / отцев Боже,
благословен еси.
Ин
Ирмос: Проидоша, яко чертог, /пещный пламень
нестерпимый/ йже за благочестие иногда отроцы
святим, показавшеся яве,/ и, согласно воспева-
юще, песнь пояху:/ отцев Боже, благословен еси.
Неправедных игемонов пред судйщами став,
Григорие,/ еретйчествующих огня лютее дышу-
щая стремления благочестием сожегл еси,/ Тро-
ице вопия:/ отцев Боже, благословен еси.
Троицу Всесвятую?догматов благочестивых,
Григорие, немутный Источник,/ от устен изли-
явый на землю, цветоносну, жестокую напаяя,
показал еси:/ отцев Боже, благословен еси.
Богородичен: Умерщвляется праотец, яко без-
временне сада вкусйвый;/ Ты же безконечную
Жизнь, о Дево, прозябшая,/ в рай сего обитати
возставила еси, / Богородйтельнице Чистая Благо-
словенная.
Катавасия: Тебе, во огни оросйвшаго:
Песнь 8
Ирмос: Царя Небеснаго,/ Егоже поют вой Ан-
гельстии,/ хвалите и превозносите во вся веки.
Противных льстйтельныя и пламенный на нас
угаси стрелы,/ яко да поем Тя, Чистая, во веки.
Преестественне Содетеля и Спаса, Бога Слова
родила еси, Дево, / темже Тя поем и превозносим
во вся веки.
Просветительную Тя и златозарную/ вселыний-
ся в Тя Свет Неприступный, Дево, / показа свещу
во вся веки.
Ин
Ирмос: Чуда преестественнагоI росодательная
изобрази пещь образ:/ не бо, яже прият, палит
юныя,/ яко ниже огнь Божества Девы,/ в Нюже