|
|||
25-й день
|
ЗА1
|
||
|
|||
Отверз хляби бездны мудрых догматов твоих,/
заустйв же Источника мудрости, покрыл еси прелести началовождй, / облистаемь вечным Све- том и Трисолнечным. Богородичен: Яко дождь на руно, низшед, в
Твою вселйся утробу / мира река, источник благо- сти, йже капли дождевныя исчитая, / отцев Боже, благословен еси. Ин
Ирмос: Проидоша, яко чертог, /пещный пламень
нестерпимый/ йже за благочестие иногда отроцы святим, показавшеся яве,/ и, согласно воспева- юще, песнь пояху:/ отцев Боже, благословен еси. Неправедных игемонов пред судйщами став,
Григорие,/ еретйчествующих огня лютее дышу- щая стремления благочестием сожегл еси,/ Тро- ице вопия:/ отцев Боже, благословен еси. Троицу Всесвятую?догматов благочестивых,
Григорие, немутный Источник,/ от устен изли- явый на землю, цветоносну, жестокую напаяя, показал еси:/ отцев Боже, благословен еси. Богородичен: Умерщвляется праотец, яко без-
временне сада вкусйвый;/ Ты же безконечную Жизнь, о Дево, прозябшая,/ в рай сего обитати возставила еси, / Богородйтельнице Чистая Благо- словенная. Катавасия: Тебе, во огни оросйвшаго:
Песнь 8
Ирмос: Царя Небеснаго,/ Егоже поют вой Ан-
гельстии,/ хвалите и превозносите во вся веки. Противных льстйтельныя и пламенный на нас
угаси стрелы,/ яко да поем Тя, Чистая, во веки. Преестественне Содетеля и Спаса, Бога Слова
родила еси, Дево, / темже Тя поем и превозносим во вся веки. Просветительную Тя и златозарную/ вселыний-
ся в Тя Свет Неприступный, Дево, / показа свещу во вся веки. Ин
Ирмос: Чуда преестественнагоI росодательная
изобрази пещь образ:/ не бо, яже прият, палит юныя,/ яко ниже огнь Божества Девы,/ в Нюже |
|||
|
|||