27-й день
389
вседетельным мановением паки по кончине, пре-
подобие,/ твоему стаду подаваешися.
Богородичен: Высоту неизреченнаго и глубину
Твоего Рождества кто сказати ймать, Отрокови-
це? / Бога бо родила еси паче слова и ума всего, /
избавльшаго от тли человеки./ Темже по долгу,
вси вернии, Тя блажим.
Ин
Ирмос: Иже от не сущих вся приведши, / Словом
созидаемая, / совершаемая Духом, / Вседержителю
Вышний,/ в любви Твоей утверди мене.
В заточения тя сокры вертепех,/ светильника
всесветлаго, царица ослепшая;/ Христос же на
высочайшем тя свещнице, и паки возвращ, по-
ставляет.
Искапая струй чудес и реки проливая врачева-
ний, / возвратился еси, Златоусте, / верно честву-
ющим возвращения твоего память, Иоанне.
Златотечный Нил наводняяй в словесех же и
чудесех возвратйся;/ да стецемся и верно почер-
пем обильно вси,/ во всех да насытимся.
Богородичен: ,3емн6е естество не может Тя
воспети,/ Юже Ангели поют, яко Бога плотию
родившую: / обаче верно, рабй Твой, дерзаем пети
Тя и славити.
Катавасия: Утверждение на Тя надеющихся:
Седален, глас 8.
Подобен: Премудрости:
10же с высоты мудрость уведев и благодать
словес от Бога,/ всем просиял еси, яко злато в
горниле, / и Святую Троицу во Единстве пропове-
дал еси,/ сребролюбную лесть устрелйв словесы
твоими./ Темже и ревностию царицу обличив,/
Ариево посрамил еси иноплеменное мудрование. /
Иоанне Златоусте, моли Христа Бога/ прегреше-
ний оставление даровати / празднующим любовию
святую память твою.
Слава, и ныне, Богородичен:
От Троицы Едйнаго преестественно заченши,
Дево,/ и чудно Сего породила еси паче слова и
мысли,/ и общно Божественнаго естества устро-