![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
27-й день
|
389
|
||
|
|||
вседетельным мановением паки по кончине, пре-
подобие,/ твоему стаду подаваешися. Богородичен: Высоту неизреченнаго и глубину
Твоего Рождества кто сказати ймать, Отрокови- це? / Бога бо родила еси паче слова и ума всего, / избавльшаго от тли человеки./ Темже по долгу, вси вернии, Тя блажим. Ин
Ирмос: Иже от не сущих вся приведши, / Словом
созидаемая, / совершаемая Духом, / Вседержителю Вышний,/ в любви Твоей утверди мене. В заточения тя сокры вертепех,/ светильника
всесветлаго, царица ослепшая;/ Христос же на высочайшем тя свещнице, и паки возвращ, по- ставляет. Искапая струй чудес и реки проливая врачева-
ний, / возвратился еси, Златоусте, / верно честву- ющим возвращения твоего память, Иоанне. Златотечный Нил наводняяй в словесех же и
чудесех возвратйся;/ да стецемся и верно почер- пем обильно вси,/ во всех да насытимся. Богородичен: ,3емн6е естество не может Тя
воспети,/ Юже Ангели поют, яко Бога плотию родившую: / обаче верно, рабй Твой, дерзаем пети Тя и славити. Катавасия: Утверждение на Тя надеющихся:
Седален, глас 8.
Подобен: Премудрости:
10же с высоты мудрость уведев и благодать
словес от Бога,/ всем просиял еси, яко злато в горниле, / и Святую Троицу во Единстве пропове- дал еси,/ сребролюбную лесть устрелйв словесы твоими./ Темже и ревностию царицу обличив,/ Ариево посрамил еси иноплеменное мудрование. / Иоанне Златоусте, моли Христа Бога/ прегреше- ний оставление даровати / празднующим любовию святую память твою. Слава, и ныне, Богородичен:
От Троицы Едйнаго преестественно заченши,
Дево,/ и чудно Сего породила еси паче слова и мысли,/ и общно Божественнаго естества устро- |
|||
|
|||