30-й день
521
Ин, ирмос тойже.
Разумевшем благочестно и прославляем едино-
честно Едино Естество, / безмерномощную Едини-
цу же и Троицу,/ вся сия словесы правящую
лучшими./ Тако бо славити трие Богоноснии
предаша,/ с нймиже покланяемся Ей во веки.
Соединйшася трие Богопроповедницы, соеди-
нивши Троицу/ и Нераздельное во всех соб-
людший, Божественным естеством:/ едйну от
Тоя воспринят нераздельную славу,/ в похва-
ление едино созывающую превозносящий Ю во
веки.
Богородичен: Прием, еже по нам, воздав же Свое
Благодетель, / содея токмо, не пострада же, Дево: /
творит бо, но не в тление устрояет,/ паче же и
стражда волею, страстию страсти решит, / якоже
трие отцы нас тайноучат.
Ин
Ирмос: Седмерйцею пещь/ халдейский му-
читель/ Богочестйвым нейстовно разжже,/ си-
лою же лучшею спасены, сия видев,/ Творцу и
Избавителю вопияше:/ отроцы, благословите,/
священницы, воспойте,/ людие, превозносите во
вся веки.
Я же Бог соедини в единочестнем единении,/
похвалйтель да не разлучает человек,/ но равны
негодуя в техже дарованиях,/ равных и пений
песнопояй да сподобит:/ отроцы, благословите,
священницы, воспойте,/ людие, превозносите во
вся веки.
Сйльнии и непоборймии Божества сиоборницы/
и истины нелжйвии споспешницы, /глубины Духа
добре испытавше,/ Боголепная о Бозе разумения
оттуду составляют и учат пети: / людие, превозно-
сите Христа во вся веки.
СНебесе убо величайшая два светила
просвещают / по преемству друг друга подсолнеч-
ную; / от земли же светлее всю вселенную озаряют
три по томужде превеликая светила, / светяще с
друг другом и поюще купно: / людие, превозносите
Христа во веки.
Богородичен: Нас ради воплощение и страсти