|
|||
94
|
Месяц январь
|
||
|
|||
чает Божественная учения, верных напаяет
помышления/ и молится о душах наших. И ныне, Богородичен:
Без семене от Божественнаго Духа/ волею же
бтчею зачала еси Сына Божия./ От Отца без матере прежде век суща, / нас же ради из Тебе без отца бывша,/ плотию родила еси/ и Младенца млеком питала еси./ Темже не престай молйти,/ избавится от бед душам нашим. Тропарь, глас 3:
С
транное рождение и воспитание был еси,
отче, но паки водворйся во власти у своего народа,/ Небеснаго Царствия желая,/ земное царствие оставил еси/ и смирением Вьппнее сокровище получил еси, / преблаженне Максиме, / моли, молимся, о душах наших. И ныне, Богородичен по гласу.
на Утрени
На Бог Господь: тропарь святому Максиму,
дважды. Слава, и ныне, Богородичен. По 1-м стихослбвии се дален, глас 4.
Подобен: Удивйся Иосиф:
Целомудрие Иосифово стяжал еси, святителю, и
кротость Давидову. / Иосиф, соблюд девства цвет, царства сподобися,/ Давид же, Голиафа убив, помазанник светел явйся. / Ты же, преподобие, во всем искушен быв,/ крепостию твердаго твоего разума неврежден пребыл еси/ и, потопив мыс лен- наго фараона, / себе чиста Богу представил еси. / Темже и Бог, видев чистоту души твоей, пребла- женне Максиме, / на свещник святительства возве- де тя,/ просвещати и освящати души наша. Слава, и ныне, Богородичен:
Удивйся Иосиф, еже паче естества зря, и
внимаше мыслию, йже на руно дождь, в безсемен- ном зачатии Твоем, Богородице, / купину, огнем неопальную, / жезл Ааронов прозябший, / и, свиде- тельствуя, обручник Твой и хранитель священни- ком взываше: / Дева раждает и по рождестве паки Девою пребывает. |
|||
|
|||