94
Месяц январь
чает Божественная учения, верных напаяет
помышления/ и молится о душах наших.
И ныне, Богородичен:
Без семене от Божественнаго Духа/ волею же
бтчею зачала еси Сына Божия./ От Отца без
матере прежде век суща, / нас же ради из Тебе без
отца бывша,/ плотию родила еси/ и Младенца
млеком питала еси./ Темже не престай молйти,/
избавится от бед душам нашим.
Тропарь, глас 3:
С транное рождение и воспитание был еси,
отче, но паки водворйся во власти у своего
народа,/ Небеснаго Царствия желая,/ земное
царствие оставил еси/ и смирением Вьппнее
сокровище получил еси, / преблаженне Максиме, /
моли, молимся, о душах наших.
И ныне, Богородичен по гласу.
на Утрени
На Бог Господь: тропарь святому Максиму,
дважды. Слава, и ныне, Богородичен.
По 1-м стихослбвии се дален, глас 4.
Подобен: Удивйся Иосиф:
Целомудрие Иосифово стяжал еси, святителю, и
кротость Давидову. / Иосиф, соблюд девства цвет,
царства сподобися,/ Давид же, Голиафа убив,
помазанник светел явйся. / Ты же, преподобие, во
всем искушен быв,/ крепостию твердаго твоего
разума неврежден пребыл еси/ и, потопив мыс лен-
наго фараона, / себе чиста Богу представил еси. /
Темже и Бог, видев чистоту души твоей, пребла-
женне Максиме, / на свещник святительства возве-
де тя,/ просвещати и освящати души наша.
Слава, и ныне, Богородичен:
Удивйся Иосиф, еже паче естества зря, и
внимаше мыслию, йже на руно дождь, в безсемен-
ном зачатии Твоем, Богородице, / купину, огнем
неопальную, / жезл Ааронов прозябший, / и, свиде-
тельствуя, обручник Твой и хранитель священни-
ком взываше: / Дева раждает и по рождестве паки
Девою пребывает.