166
Месяц июль
муки избавление/ и Царствию Небесному сподо-
битися.
Жезлом веры вооружйвшеся, страсти подъяете
Царствия ради Небеснаго,/ егоже от юности
возжелели есте прийти Христа ради,/ Емуже
предстояще, молйтеся о йже верою вас восхваля-
ющих.
Богородичен: Зол моих безчйсленных не помя-
ни, Владычице, / но покрый мя под кровом крилу
Твоею, / умиленным гласом вопиюща Ти, / и спаси,
Чистая Богородице, достойно Тебе величающа.
Ин
Ирмос: Утвержден в начале Небеса разумом/ и
землю на водах основ авьш, / на каменимя, Христе,
заповедей Твоих утверди,/ яко несть свят, паче
Тебе, Едино Человеколюбче.
Уподобистеея добродетелей ради Христовым
апостолом/ и тех славу наследовали есте
проявленно,/ Богомудрии, Васйлие славный и
Константине премудрый, православию* столпи
церковный,/ благочестию бысте проповедницы.
Закон исполняюще Божественный,/ Йже от
Бога Бога Слова, тварь всю мудростию
сотворйвша, / прославили есте Его, Отцу Собезна-
чальна и Духу Сопрестольна, / Содетеля бывших,
благоугодно.
Богоявлением известйстеся Божественному на-
казанию, страетоносцы славнии, / таинство богос-
ловити извыкше, Троицу Святую Присносущную, /
срасленную же и несозданную, проповедаете.
Богородичен:           Мысленный          сокрушйся
томйтель,/ от Горняго неисцельную язву прийм
Камене честнаго, / от, чрева Твоего возсиявша
Христа Бога нашего, / Иже пришед к нам и земная
с Небесными совокупи.
Кондак на обретение мощей, глас 4:
Д несь Церковь разширяет недра своя / и прием-
лет многоцелебныя мощи ваша,/ добропобед-
нии страдальцы,/ Васйлие славне и Константине
Богомудре, / и, яко шипок благовонньш, напояется
пречудными ароматы,/ богатными чудодеянии от
неистощимых сокровищ,/ от преславных мощей