|
|
|
|
|
|||
|
166
|
Месяц июль
|
||
|
|
|||
|
муки избавление/ и Царствию Небесному сподо-
битися. Жезлом веры вооружйвшеся, страсти подъяете
Царствия ради Небеснаго,/ егоже от юности возжелели есте прийти Христа ради,/ Емуже предстояще, молйтеся о йже верою вас восхваля- ющих. Богородичен: Зол моих безчйсленных не помя-
ни, Владычице, / но покрый мя под кровом крилу Твоею, / умиленным гласом вопиюща Ти, / и спаси, Чистая Богородице, достойно Тебе величающа. Ин
Ирмос: Утвержден в начале Небеса разумом/ и
землю на водах основ авьш, / на каменимя, Христе, заповедей Твоих утверди,/ яко несть свят, паче Тебе, Едино Человеколюбче. Уподобистеея добродетелей ради Христовым
апостолом/ и тех славу наследовали есте проявленно,/ Богомудрии, Васйлие славный и Константине премудрый, православию* столпи церковный,/ благочестию бысте проповедницы. Закон исполняюще Божественный,/ Йже от
Бога Бога Слова, тварь всю мудростию сотворйвша, / прославили есте Его, Отцу Собезна- чальна и Духу Сопрестольна, / Содетеля бывших, благоугодно. Богоявлением известйстеся Божественному на-
казанию, страетоносцы славнии, / таинство богос- ловити извыкше, Троицу Святую Присносущную, / срасленную же и несозданную, проповедаете. Богородичен: Мысленный сокрушйся
томйтель,/ от Горняго неисцельную язву прийм
Камене честнаго, / от, чрева Твоего возсиявша Христа Бога нашего, / Иже пришед к нам и земная с Небесными совокупи. Кондак на обретение мощей, глас 4:
Д
несь Церковь разширяет недра своя / и прием-
лет многоцелебныя мощи ваша,/ добропобед- нии страдальцы,/ Васйлие славне и Константине Богомудре, / и, яко шипок благовонньш, напояется пречудными ароматы,/ богатными чудодеянии от неистощимых сокровищ,/ от преславных мощей |
|||
|
|
|||