1-й день
21
Глас 3: Любомудрие источая, / богословия явил-
ся еси орган/ и жития духовнаго тайнопйсец
всеизряднейпшй, / якоже бо сотворив, учйши,/ и
слово краткое, еже у отцев, якоже глаголет
Исайя,/ многообразно раскрывавши силою слова
действеннаго / и богодарованныя мудрости красо-
тою, многомудре Никодйме,/ Божественная бо
благодать усты твоими излился/ и книжника тя
всего неизреченнаго яви/ во спасение зовущих:/
Господи, слава Тебе.
Глас 4: Яко крины вешний Духа, / аромат жизни,
от Бдема исходящий,/ источают твоя богодухно-
венныя книги, всеблаженне Никодйме, / благоуха-
ние бо Христово явйся чистым житием твоим,/ и
страстей зловоние отгонявши многоцветием сло-
вес твоих, / якоже бо сосуди ароматов, / уста твоя
писании наполняют нас обильно,/ познание
добродетелей подающе/ и Божественных догма-
тов акрнвйю* во спасение зовущих:/ Господи,
слава Тебе.
Слава, глас 4:
Иже в преподобных мудрейшаго/ и в учйтелех
преподобнаго, Никодйма велйкаго,/ благоговей-
ных множества, по долгу да ублажим, / освятйвся
бо подвигом, уста Утешителя бысть,/ и в Церк-
ви давйдски исполненней Божественную в тайне
мудрость возгласи,/ еюже православных души
воспита/ Горняя разумети и искати,/ на еретиков
же сонмища возгреме,/ по всей бо земли изыде
глас его/ во славу Христа Бога и Спаса душ
наших.
И ныне, Богородичен:
От всяких бед рабы Твоя сохрани,/ Благосло-
венная Богородице,/ да Тя прославим, упование
душ наших.
На стиховне стихиры, глас 5.
Подобен: Радуйся, подвижников:
Радуйся, монахов доброто,/ острова Наксии
изрядная отрасле, / Афона благоукрашение, / свет-
* акривйя?точный смысл