9-й день
499
яко едйнеми усты, пояху/ и благословляху,
глаголюще:/ благословен Бог отец наших.
Кровию крестился еси твоею, Панкратие, / пер-
вее в воде крестив люди, / и ко Христу прешел еси,
радуяся;/ с нймиже водворялся, причастием обо-
жаешися светло присно, преблаженне.
Сланостию погруженныя лютых улицею твоих
словес возвел еси, священне,/ и молитв чистым
одождением мутную изсунгал еси зловерия глуби-
ну,/ священнотайнниче Христов.
Камень тя войстинну неразседный основание
положи / и степень недвижим, священныя священ -
ноявйтель Церкве,/ в нейже сокрушается всяка
злоба, мудре, младенствующаго врага.
Богородичен: Чистейпгу едйну Тя обрет, Всене-
порочная, Слово, Пречистая, Божие,/ из Твоего
чрева порожден, верныя очищает скверны, Бого-
невесто,/ прибьшшия нам от невоздержания зол.
Песнь 8
Ирмос: Егоже ужасаются Ангели и вся воин-
ства,/яко Творца и Господа, I пойте, священницы,
прославите, отроцы,/ благословите, людие,/ и
превозносите во вся веки.
Огнем изнуряет» различных искушений, невре-
дим пребыл еси / и, изострив ум светлыми видении,
явился еси, мудре, меч,/ посекая вещь многобо-
жия.
Люди приводя в разум Христов, знамения и
чудеса творил еси яве,/ предглаголя хотящая
быти, яко пророк Божий, / Утешителя, Богомудре,
дохновеньми.
Образ Зиждителя показуя людем, Егоже волею
понесл есть, соединялся нам, / знамения и силы тем
сотворяеши, многобожия дерзость отгоня.
Богородичен: Яко дождь, во утробу Твою снйде
Христос / и всю напой тварь, войстинну, изсушйв,
Дево, мутныя реки идолонейстовства, / единый
Благодетель.
Песнь 9
Ирмос: Живоприемныи источник приснотеку-
щии.,1 светоносный светильник благодати,/ храм