![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
524
|
Месяц июль
|
||
|
|||
Божественным промышлением/ паки ко отечеству
твоему посылаемь бывавши: / иди, чадо, глаголя, / яко да и тамо тобою неведупщми Бог познается. / Отонудуже пришед, преподобие, / отечество твое просветил еси/ и чиноначалышк монахов был еси, / тех множества ко Христу привед. / Темже и нас, пресветлое твое успение празднующих,/ молв сохрани? от враг нератованных / и спастйся душам нашим. И ныне, Богородичен: Кто Тебе не ублажит:
Вход. Прокимен дне. Чтения три (зри страни-
цы 311?313). На литии стихиры самогласны, глас 1:
Тезоименитаго ради твоего жития/ Божествен-
ным промыслом, Антоние, наречен был еси,/ именование от дел восприем:/ ученик бо множе- ства собрав, твоим учением последующих,/ сих Богу привел еси. / Но яко преподобным сожитель и праведным,/ с нймиже Троице предстоял, моли о всех,/ преславное твое успение песньми славя- щих. Яко страстнаго мрака мира сего избежав,/
Антоние преподобие,/ тогда в пещеру вселился еси, пречудне,/ и тамо принйкл еси во глубину Божественнаго разума. / Темже и сподобился еси,/ яко прозорлив, дальняя проразумевати/ и, яко близ сущая, ясно глагол ати,/ и о согрешениих людских поболев,/ и хотящая быти за грехи человеческий / варварское нашествие пророчески предрекл еси. / Но молйся, отче, молимся, / избави- тися нам таковаго прещения/ и спастйся душам нашим. Глас 2: Кий разум человеческий/ или язык
возможет изрещй/ или похвалити по достоинству житие твое?/ И сами бо Ангели житию твоему,/ еже на земли в телесй, удивйшася/ и похвалиша Христа,/ толйкую победу, преподобие, тебе на страсти даровавшаго, / Егоже моли, прехвальне, / спастйся похваление, елико мощно, тебе плету- щу,/ Антоние пречудне. Блаженна пещера,/ имущая в себе честныя
мощи твоя, преподобие,/ от нйхже истекают |
|||
|
|||