|
|||
14-й день
|
133
|
||
|
|||
тяжко истязуя,/ налагает смерть тебе,/ помина-
ющу жизнь нестареемую,/ в тоже вшел еси,/ неусеченою на лета орошаемь кровию. Яко плодовит виноград, напоении духовными,/
Иулйтта славная,/ от боку твоею прозябша Кйрика / приводиши закаляема / и точйлы мучени- ческими войстинну изгнетена, / с нймже источйв- ше умиления вино,/ сердца веселите/ верою творящих память вашу. Ранам приблйжившися, / и строгание телесе
войстинну претерпела еси, досточудная,/ очима же зрящи сын овне скончание,/ мучение сугубо, Иулйтто, прошла еси,/ темже дает ти и сугубы венцы Подвигоположник, / победу страждущим всесильно даруя. Слава, глас 6:
Приидйте и узрите вси странное видение и
преславное: / кто виде младенца, трилетна суща, / мучителя посрамйвша? / О, чудесе! Матерь ссаше / и млекопитательнице вопияше:/ не бойся, мати моя, мук лютаго миродержца,/ Христос бо есть крепость верующим в Него. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Тридневен:
Люди беззаконнейшия, / без правды пригвожда-
ющий Тя на Древе,/ Дева и Чистая Мати Твоя зрящи,/ якоже Симеон прорече,/ утробою, Спасе, уязвляшеся. На стиховне Октоиха.
Слава, глас 8:
Трилетен Троицу проповедаше/ и млеко ссый
матерь утверждаше:/ престани, о мати моя,/ от слез плачущи,/ свыше Зиждитель зрит/ и спасет души наша. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Что вас наречем:
Не терплю, Чадо, вйдящи Тя, на Древе уснув-
ша, / бодрость всем подающаго, / яко да йже древ- ле преступления плодом/ сном погибельным |
|||
|
|||