14-й день
145
своими ногами попраша./ Сих восхваляюще, /
вернии, взываем, глаголюще:/ радуйся, Иулйтто
всечестная,/ яже женскую немощь отвергши и
мужески подвйгпгася; / радуйся, Кйриче
всеблаженне, / иже трилетен телом/ и многокоз-
неннаго врага низлож. / Радуйтеся, нагла похвала
и слава,/ веррю празднующих священное ваше
страдание./ Еюже молим молити присно всех
Господа/ миру даровати мир/ и душам нашим
велию милость.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Е гда от Древа:
Древу Крестному Тя, Иисусе, пригвождена
зрящи Неиску еобрачная, / плачущи, глагблаше:/
Чадо сладкое, / почто оставил еси Мене, рождшую
Тя, едйну, / Свете неприступный Пребезначальна-
го Отца?/ Потщйся, и прославися,/ яко да славу
получат Божественную/ йже Божеетвенныя стра-
сти Твоя славящий.
На стиховне Октоиха.
Слава, глас 4. Анатолиев©:
Радуйся, красуйся и веселйся, Иконййский
граде, / яко из тебе прозябе плод славен, / Иулитта,
прекрасная и добропобедная мученица, / и из нея
честный отрок, Кйрик тезоименитый:/ все бо
коварство мучителя врага мужески поправше,/
венцы победы достойно пришла,/ проповедавше
людем чести и покланятися Пресвятей Троице./
Темже и мы со дерзновением возопием/ сих
прославлынему Христу Богу нашему,/ умирйти
мир и спасти души наша.
И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подббен: Яко добля:
, Агнца и Пастыря Тя/ на Древе яко виде,/
Агница рождшая рыдаше/ и матерски Ти
вещаше:/ Сыне возжеленне,/ како на Древе Кре-
стнем повешен еси, Долготерпелйве? / Како руце
и нозе Твой, Слове,/ пригвоздйшася от
беззаконных / и кровь Твою излиял еси, Владыко?