|
|||
14-й день
|
145
|
||
|
|||
своими ногами попраша./ Сих восхваляюще, /
вернии, взываем, глаголюще:/ радуйся, Иулйтто всечестная,/ яже женскую немощь отвергши и мужески подвйгпгася; / радуйся, Кйриче всеблаженне, / иже трилетен телом/ и многокоз- неннаго врага низлож. / Радуйтеся, нагла похвала и слава,/ веррю празднующих священное ваше страдание./ Еюже молим молити присно всех Господа/ миру даровати мир/ и душам нашим велию милость. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подобен: Е гда от Древа:
Древу Крестному Тя, Иисусе, пригвождена
зрящи Неиску еобрачная, / плачущи, глагблаше:/ Чадо сладкое, / почто оставил еси Мене, рождшую Тя, едйну, / Свете неприступный Пребезначальна- го Отца?/ Потщйся, и прославися,/ яко да славу получат Божественную/ йже Божеетвенныя стра- сти Твоя славящий. На стиховне Октоиха.
Слава, глас 4. Анатолиев©:
Радуйся, красуйся и веселйся, Иконййский
граде, / яко из тебе прозябе плод славен, / Иулитта, прекрасная и добропобедная мученица, / и из нея честный отрок, Кйрик тезоименитый:/ все бо коварство мучителя врага мужески поправше,/ венцы победы достойно пришла,/ проповедавше людем чести и покланятися Пресвятей Троице./ Темже и мы со дерзновением возопием/ сих прославлынему Христу Богу нашему,/ умирйти мир и спасти души наша. И ныне, Богородичен или Крестобогородичен.
Подббен: Яко добля:
, Агнца и Пастыря Тя/ на Древе яко виде,/
Агница рождшая рыдаше/ и матерски Ти вещаше:/ Сыне возжеленне,/ како на Древе Кре- стнем повешен еси, Долготерпелйве? / Како руце и нозе Твой, Слове,/ пригвоздйшася от беззаконных / и кровь Твою излиял еси, Владыко? |
|||
|
|||