15-я день
197
град явйся Киев,/ в немже Христос прежде со
Отцем и Духом прославися/ твоею праматерию и
тобою, блаженне, / идеже мужественное твое тело
лежит светло в церкви Владычицы, / мы же, людие
твой, хваляще, поем Христа во веки.
, Богородичен: Безначальное сияние и Слово
Отчее проповедаша неложно пророчестии гласи, /
из Тебе хотящаго без тли родйтися Еммануила,/
Бога же и Человека, крепкое языков чаяние,/
Емуже яко Мати молйся спастйся нам.
Ин
Ирмос: Из пламене преподобным росу источил
еси/ и праведнаго жертву водою попалил еси:/вся
бо творйши, Христе, токмо еже хотети./ Тя
превозносим во вся веки.
От безбожных идолов всех нас избавил еси, / ко
Христу же Богу привел еси, отче, верных князей, /
наказателя стад твоих, Христа поющих во веки.
Константин новый ты известйлся еси во всей
Россййстей земли, блаженне Васйлие: / ты бо имя
Христово изъяснил еси,/ Егоже превозносим во
веки.
Царю вечному ныне ты предстойши и десницею
Его венчан еси, / молйся Ему за недостойныя рабы
твоя,/ яко да поем Его и превозносим во веки.
Богородичен: бблак Слова Ты еси, Препетая, и
свеща солнечная,/ колесница многоценная, деви-
ческое возвышение, гора тучная и усыренная,/
пребывавши Пречистая Дева Господоименйтая.
Песнь 9
Ирмос: Ужасеся о сем Небо, / и земли удивйшася
концы,/яко Бог явйся человеком плотски / и чрево
Твое быстъ пространнейшее Небес/ Тем Тя,
Богородицу,/ Ангелов и человек чиноначалия
величают.
Давид обретеся прежде Израилю державный
царь и люди спасе,/ боги иноязычный низложив,
Духом Божия Сына проповеда;/ ты же в Троице
познал еси Бога, блаженне Васйлие, Егоже вели-
чаем.
Да торжествуют днесь весело память твою/
святолепно в церкви Божия Матере богоизбран-