|
|||
15-я день
|
197
|
||
|
|||
град явйся Киев,/ в немже Христос прежде со
Отцем и Духом прославися/ твоею праматерию и тобою, блаженне, / идеже мужественное твое тело лежит светло в церкви Владычицы, / мы же, людие твой, хваляще, поем Христа во веки. , Богородичен: Безначальное сияние и Слово Отчее проповедаша неложно пророчестии гласи, / из Тебе хотящаго без тли родйтися Еммануила,/ Бога же и Человека, крепкое языков чаяние,/ Емуже яко Мати молйся спастйся нам. Ин
Ирмос: Из пламене преподобным росу источил
еси/ и праведнаго жертву водою попалил еси:/вся бо творйши, Христе, токмо еже хотети./ Тя превозносим во вся веки. От безбожных идолов всех нас избавил еси, / ко
Христу же Богу привел еси, отче, верных князей, / наказателя стад твоих, Христа поющих во веки. Константин новый ты известйлся еси во всей
Россййстей земли, блаженне Васйлие: / ты бо имя Христово изъяснил еси,/ Егоже превозносим во веки. Царю вечному ныне ты предстойши и десницею
Его венчан еси, / молйся Ему за недостойныя рабы твоя,/ яко да поем Его и превозносим во веки. Богородичен: бблак Слова Ты еси, Препетая, и
свеща солнечная,/ колесница многоценная, деви- ческое возвышение, гора тучная и усыренная,/ пребывавши Пречистая Дева Господоименйтая. Песнь 9
Ирмос: Ужасеся о сем Небо, / и земли удивйшася
концы,/яко Бог явйся человеком плотски / и чрево Твое быстъ пространнейшее Небес/ Тем Тя, Богородицу,/ Ангелов и человек чиноначалия величают. Давид обретеся прежде Израилю державный
царь и люди спасе,/ боги иноязычный низложив, Духом Божия Сына проповеда;/ ты же в Троице познал еси Бога, блаженне Васйлие, Егоже вели- чаем. Да торжествуют днесь весело память твою/
святолепно в церкви Божия Матере богоизбран- |
|||
|
|||