|
|||
242
|
Месяц июль
|
||
|
|||
Песнь 4
Ирмос: Христос моя сила,/ Бог и Господь,
честная Церковь/ боголепно поет, взывающи,/ от смысла чиста о Господе празднующи. Вразй Твой возшумеша, и ненавидящий Тя
главу воздвигоша, Спасе, вмале, / но абие падоша, не терпяще гласа труб духовных. Солнца Солнцы сугубо озарйша, / Сын и Дух от
Отца, несоздани, Собезначальни:/ Обойм Отец Един виновен веруется. Седмь убо духов, йже почйша на Христе, Исайя
сие рече, / на седмйх же Соборех почй Христос со Отцем и Божественным Духом. Богородичен: Бога родила еси, плоть носйвша-
го, / от чистых Твоих кровей, Отроковице Чистая^/ Бгоже, сугуба естеством, во Ипостаси же едйней, отцы проповедаша. Ин
Ирмос: Ты моя крепость, Господи,/ Ты моя и
сила,/ Ты мой Бог, Ты мое радование/не оставль недра Отча/ и нашу нищету посетив»/ Тем с пророком Аввакумом зову Ти:/ силе Твоей слава, Человеколюбче. Рцы нам, безумный Севйре и суетный:/, едино
естество сложно безначально, свет Слово Отчее и Сына?/ Аще бо сйце речеши, и другое естество знаменал еси:/ плоть бо и Слово, не едино существо, но сугубо сущее, окаянне. Едино рекши естество Слова, наведе вошющше-
еся естество человечества,/ кроме изменения всячески и смешения, / александрйом учитель же и председатель,/ ясно два естества и хотения на- учая православно мудрствовати хотящих. Два естества Христова вси проповедаем несли-
янно,/ всякое нечестие Евтйхия, вернии, абие и Диоскора безумнаго попирающе, / последуем пре- делу святых отец и Кирилла Божественнаго речением. Богородичен: Херувимское носило Ты, Богомати
ристая, / Ты вместилище, Ты и приятелище Слова Отча и Бога,/ от пречистых ложесн в плоть |
|||
|
|||