|
|||
16-й день
|
243
|
||
|
|||
облекшегося. / Темже, во двою существу из Тебе
Воплощшемуся покланяющеся, непрестанно славим. Песнь 5
Ирмос: Ббжиим светом Твоим, Блаже, / утреню-
ющих Ти души любовию озари, молюся,/ Тя ведети, Слове Божий, / йстиннаго Бога, / от мрака грехбвнаго взывающа. Божественный виноград Христов, йже от Егип-
та пренесен,/ темнаго отчаянна губителя зверие первее поядаху,/ ггращею же святых отец далече отгнашася. Божественным сиянием трисиянным ум прос-
вещше, / честнйи отцы Едйнаго проповедаша Честныя Троицы Христа Господа,/ сугуба есте- ствы и хотении. Троичен: В вещных, якоже в серафймских,
мудрыми отцы, о Троице,/ Церковь онебесйся, Трисвятую песнь присно Тебе поющи,/ собирает Трбическое Твое Едино Божество. Богородичен: Мфти и раба Твоего Сына была
еси, Чистая, / ибо Иже из Тебе прежде Тебе бяше, яко Содетель Твой,/ Егоже во двою существу познаваем и соединяем Словом Ипостасным. Ин
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете Незаходимый,/ и покрыла мя есть чуждая тьма, окаяннаго, / но обрати мяи к свету заповедей Твоих/ пути моя направи, молюся. О Севйре! Естеств Христовых не сливай люте,
законопреступне, / ибо жрйтелие и преблаженнии учйтелие вси,/ во двою существу и во Едином Христовом Лице провозвестивше, всем изложйша. Прият естество человеческое яве Безначаль-
ный, Отчее Слово,/ яко Человеколюбец, хотя ущедрити нас, погибших./ Темже Того пропове- дую во двою существу и хотению. Низложив Севйра четвертый Собор и Диоскора,
Христа хулящия, / извещая свиток Лебнта, перво- седальника Рймскаго, зело добре, / сугуба естества Спасова несекомо являя. |
|||
|
|||