16-й день
243
облекшегося. / Темже, во двою существу из Тебе
Воплощшемуся покланяющеся, непрестанно
славим.
Песнь 5
Ирмос: Ббжиим светом Твоим, Блаже, / утреню-
ющих Ти души любовию озари, молюся,/ Тя
ведети, Слове Божий, / йстиннаго Бога, / от мрака
грехбвнаго взывающа.
Божественный виноград Христов, йже от Егип-
та пренесен,/ темнаго отчаянна губителя зверие
первее поядаху,/ ггращею же святых отец далече
отгнашася.
Божественным сиянием трисиянным ум прос-
вещше, / честнйи отцы Едйнаго проповедаша
Честныя Троицы Христа Господа,/ сугуба есте-
ствы и хотении.
Троичен: В вещных, якоже в серафймских,
мудрыми отцы, о Троице,/ Церковь онебесйся,
Трисвятую песнь присно Тебе поющи,/ собирает
Трбическое Твое Едино Божество.
Богородичен: Мфти и раба Твоего Сына была
еси, Чистая, / ибо Иже из Тебе прежде Тебе бяше,
яко Содетель Твой,/ Егоже во двою существу
познаваем и соединяем Словом Ипостасным.
Ин
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете Незаходимый,/ и покрыла мя есть чуждая
тьма, окаяннаго, / но обрати мяи к свету заповедей
Твоих/ пути моя направи, молюся.
О Севйре! Естеств Христовых не сливай люте,
законопреступне, / ибо жрйтелие и преблаженнии
учйтелие вси,/ во двою существу и во Едином
Христовом Лице провозвестивше, всем изложйша.
Прият естество человеческое яве Безначаль-
ный, Отчее Слово,/ яко Человеколюбец, хотя
ущедрити нас, погибших./ Темже Того пропове-
дую во двою существу и хотению.
Низложив Севйра четвертый Собор и Диоскора,
Христа хулящия, / извещая свиток Лебнта, перво-
седальника Рймскаго, зело добре, / сугуба естества
Спасова несекомо являя.