16-6 дева,
245
Кондак, глас 8.
Подобен: Йко начатки:
А постол проповедание и отец догматы/ Церкве
едину веру залечат лепта, / яже и ризу носящи
истины, истканну от еже свыше Богословия,/
исправляет и славит благочестия великое таин-
ство.
Икос:
Высоким проповеданием Божию Церковь услы-
шим, вопиющу: / жаждай, да грядет ко мне и пиет
чашу, юже держу,/ чаша есть премудрости./ Сие
питие истины словом почерпох, воду пролива-
ющую не прекословия, / но исповедания, юже пия,
нынешний Израиль Бога зрит, вещающа: / видите,
видите, яко Сам Аз есмь и не пременяюся:/ Аз Бог
первый, Аз же и по сих, и разве Мене, несть иного
отнюд./Отсюду причащающийся насытятся/ и
восхвалят благочестия великое таинство.
Песнь 7
Ирмос: Росодйтельну убо пещь/ содела Ангел/
преподобным отроком,/ халдеи
же опаляющее/
веление Ббжие мучителя увеща вопити:/ благо-
словен еси, Боже отец наших.
Вавилонскаго убо змия разрази Даниил первее, /
молитвами же отец просйдеся лютый египетский
змий,/ яве Арий, поядающий Христово стадо.
Непрощеным нечестием негодова волк Македо-
нии, / приразйвся Духу, обожающему человеки / и
вся банею Крещения на первую доброту вообра-
жающу верный.
Диоскор, и Евтих, и Севйр Левиафам,/ трие,
сливающий и сметающий Христова существа
смешением умным, / к Троице Честней приразйша-
ся дерзостию.
Богородичен: Плотскаго Твоего зрака образ,
Владыко, честно облобызаем,/ и Матере Твоея, и
святых всех,/ почесть ведяще правым помыслом
преходйти добре к первообразному.
Ин
Ирмос: Божия снизхождения/ огнь устыдеся в
Вавилоне иногда./ Сего ради бтроцы в пещи,