|
|||
16-6 дева,
|
245
|
||
|
|||
Кондак, глас 8.
Подобен: Йко начатки:
А
постол проповедание и отец догматы/ Церкве
едину веру залечат лепта, / яже и ризу носящи истины, истканну от еже свыше Богословия,/ исправляет и славит благочестия великое таин- ство. Икос:
Высоким проповеданием Божию Церковь услы-
шим, вопиющу: / жаждай, да грядет ко мне и пиет чашу, юже держу,/ чаша есть премудрости./ Сие питие истины словом почерпох, воду пролива- ющую не прекословия, / но исповедания, юже пия, нынешний Израиль Бога зрит, вещающа: / видите, видите, яко Сам Аз есмь и не пременяюся:/ Аз Бог первый, Аз же и по сих, и разве Мене, несть иного отнюд./Отсюду причащающийся насытятся/ и восхвалят благочестия великое таинство. Песнь 7
Ирмос: Росодйтельну убо пещь/ содела Ангел/
преподобным отроком,/ халдеи же опаляющее/ веление Ббжие мучителя увеща вопити:/ благо- словен еси, Боже отец наших. Вавилонскаго убо змия разрази Даниил первее, /
молитвами же отец просйдеся лютый египетский змий,/ яве Арий, поядающий Христово стадо. Непрощеным нечестием негодова волк Македо-
нии, / приразйвся Духу, обожающему человеки / и вся банею Крещения на первую доброту вообра- жающу верный. Диоскор, и Евтих, и Севйр Левиафам,/ трие,
сливающий и сметающий Христова существа смешением умным, / к Троице Честней приразйша- ся дерзостию. Богородичен: Плотскаго Твоего зрака образ,
Владыко, честно облобызаем,/ и Матере Твоея, и святых всех,/ почесть ведяще правым помыслом преходйти добре к первообразному. Ин
Ирмос: Божия снизхождения/ огнь устыдеся в
Вавилоне иногда./ Сего ради бтроцы в пещи, |
|||
|
|||