20-й день
419
разделишася. / И рече Елиссей: / где убо есть Бог
Илийн, Апфо*?/ И удари Елиссей воды второе, и
разделишася воды,/ и прейде по суху.
На литии стихира храма
и святаго самогласны, глас 4:
Нетленнаго соединения причастник, / блаженне
пророче, был еси. / О Бозе, Спасе моем, молитвою
Иордан разделив,/ по суху прешел еси/ и на
огненней колеснице яко на небеса восхищен был
еси, / сугубую благодать Елиссею оставль. / Темже
молим тя,/ аще и телом восхищен был еси,/ но
духом от нас не разлучайся/ и всегда Христу
молися/ спастйся душам нашим.
Светозарен облак, Божественный пророче,
явился еси,/ искапал тучу Богоразумия всем
верным,/ напаяя богатно вином веселия всех,/
верою притичупщх к Божественнейшему храму
твоему. / Темже молим тя, / Божественный пророче
и Боговйдче Илие,/ победы на враги воинству
нашему даруй/ и душам нашим велию милость.
Самодержцу уму плоть покорил еси,/ Боже-
ственный Илие пророче,/ усердно восхождения,
яко по степеней, в сердцы твоем полагая. / Темже и
неправдовавша царя обличив,/ гнева Божия за-
прещение изрек,/ и студныя священники яко
неправедны ножем погубил еси,/ и всех научил
еси ясно вопити: / войстинну един есть Бог, Егоже
Илия проповеда.
Слава, глас 6:
О, нечестива царя повеления! / О, поста, испол-
нена крове и беззакония!/ Заповеда пост, да
убийство сотворит,/ и абие убиен бысть Навуфей
израильтянин. /Что же, пророче, к сим рекл еси? /
Яко тако глаголет Господь:/ понеже без правды
мужа израильтянина убил еси,/ такожде и твоя
кровь пролиена будет, / и блудницы в крови твоей
измыются./ Но молитвами, Христе, Твоего проро-
ка и проповедника/ таковаго безчеловечества
избави души наша,/ яко Человеколюбец.
И ныне: Богородице, Ты еси лоза:
* Апфо?Он Самый