|
|||
20-й день
|
419
|
||
|
|||
разделишася. / И рече Елиссей: / где убо есть Бог
Илийн, Апфо*?/ И удари Елиссей воды второе, и разделишася воды,/ и прейде по суху. На литии стихира храма
и святаго самогласны, глас 4: Нетленнаго соединения причастник, / блаженне
пророче, был еси. / О Бозе, Спасе моем, молитвою Иордан разделив,/ по суху прешел еси/ и на огненней колеснице яко на небеса восхищен был еси, / сугубую благодать Елиссею оставль. / Темже молим тя,/ аще и телом восхищен был еси,/ но духом от нас не разлучайся/ и всегда Христу молися/ спастйся душам нашим. Светозарен облак, Божественный пророче,
явился еси,/ искапал тучу Богоразумия всем верным,/ напаяя богатно вином веселия всех,/ верою притичупщх к Божественнейшему храму твоему. / Темже молим тя, / Божественный пророче и Боговйдче Илие,/ победы на враги воинству нашему даруй/ и душам нашим велию милость. Самодержцу уму плоть покорил еси,/ Боже-
ственный Илие пророче,/ усердно восхождения, яко по степеней, в сердцы твоем полагая. / Темже и неправдовавша царя обличив,/ гнева Божия за- прещение изрек,/ и студныя священники яко неправедны ножем погубил еси,/ и всех научил еси ясно вопити: / войстинну един есть Бог, Егоже Илия проповеда. Слава, глас 6:
О, нечестива царя повеления! / О, поста, испол-
нена крове и беззакония!/ Заповеда пост, да убийство сотворит,/ и абие убиен бысть Навуфей израильтянин. /Что же, пророче, к сим рекл еси? / Яко тако глаголет Господь:/ понеже без правды мужа израильтянина убил еси,/ такожде и твоя кровь пролиена будет, / и блудницы в крови твоей измыются./ Но молитвами, Христе, Твоего проро- ка и проповедника/ таковаго безчеловечества избави души наша,/ яко Человеколюбец. И ныне: Богородице, Ты еси лоза: * Апфо?Он Самый
|
|||
|
|||