|
|||
20-й день
|
429
|
||
|
|||
Ин
Ирмос: От Иудеи дошедше, отроны/ в Вавилоне
иногда/ верою Троическою пламень пещный поп- раша, поюще:/ отцев Боже, благословен еси. Люди Израилевы, с пятидесятойачальником к
тебе, Божественный Илие, пришедшия, / огнем с небесе, яко недостойный, попалил еси. Йже Боговидением осияемь,/ достойно Боже-
ственнейший пророк был еси, Илие всечестный, / и Бааловы жертвы отнюд упразднил еси. Елико Дух Пресвятый подаде прорицати, всече-
стный пророче Илие, / прорекл еси о пришествии Сына Божия и не погрешил, всеблаженне. / Емуже поем: благословен Бог отец наших. Студным священником, трапезу Иезавелину
неправедно идущим, / войстинну судом Божиим и пророка рукою яд смерти по достоянию отрыгну- ся. Богородичен: Спаси мя, Мати Божия, содержи-
ма глубиною согрешений, / и всякия врагов исхитй злобы, да Твое, спасаемь, величаю заступление. Песнь 8
Ирмос: Устрашйся отроков благочестивых/ со-
образного души несквернаго тела/ и устранися воспитанный в безмерном веществе/ неутружден огнь,/ присноживущу же, изувядшу пламеню,/ вечнующая песнь воспевашеся:/ Господа, вся дела, пойте/ и превозносите во вся веки. Изрядно обрете Ахав рода отражение
всегубйтельное, / пророка обличением, сквернаго убийства мерзское мучение:/ Фесвйтянин же от огнедохновенна ума Жизнодателю песнь воспевшие: / Господа, вся дела, пойте и превозно- сите во вся веки. Дождит тебе огнь с небесе, попаляя, Илие,
одержимых пятьдесят сугубо, / яко Божию изряд- ну служителю:/ Держащему бо присноживотную жизнь боголепно песнь взывал еси: / Господа, вся дела, пойте и превозносите во вся веки. Тайнника тя показа Христос, яко чистоты
садителя / и девства Пребожественное прозябение на Фаворе Божественнаго воплощения,/ Боже- |
|||
|
|||