|
|
|
|
|
|||
|
27-й день
|
175
|
||
|
|
|||
|
Идолы лестныя оплевал еси/ и возносимую
прелесть упразднил еси,/ чудодействуя дивная и творя исцеления, Богомудре. Венечник показался еси, всеизрядне, / сквозе бо
огнь ты прошел еси и воду,/ и, на колеей протязаемь,/ преславно погубил еси безумныя. Мучителей суровство низложив, / неудобь носи-
мая биения телесная душевною крепостию,/ по- страдал еси, Богомудре, благодатию. Богородичен: Содержай концы земли, яко Бог,/
Твоими руками, Чистая, держится описанием тела,/ Иже Божественным зраком неописанный. Ин
Ирмос: Божественное сие и всечестное/ совер-
шающе празднество,/ Богомудрии, Богоматерей приидите, руками восплещим, / от Нея рождшаго- ся Бога славим. Слепаго зрение телесное и душевное показа
того мученика тверда,/ тебе же, святе, чудодей- ственника и начало подвигов твоих за Христа,/ йхже доблественно совершил еси. Мечем мужества твоего, доблемудре, разсекл
еси мучителей коварства, / прещения же и всякое на тя шатание,/ и змия льстивомудреннаго главу сокрушил еси. Словесы и деянии идольскую лесть обличая,/
привел еси ко Свету Трисолнечнаго Богоначалия многия никомидийцы, /Пантелеймоне Богосветле. Богородичен: Твое достояние, Слове, необоримо
яви,/ православным людем победы подая на враги,/ молитвами Богородицы и Твоего победо- носнаго мученика. Кондак, глас 5:
П
одражатель сый Мйлостиваго/ и исцелений
благодать от Него прием,/ страстотерпче и мучениче Христа Бога, / молитвами твоими душев- ныя наша недуги исцели,/ отгоня присно борца соблазны от вопиющих верно: / спаси ны, Господи. Йкос:
Безсребреника память, добляго страдальца, вер-
наго целебника,/ благочестно воспоем, христо- |
|||
|
|
|||