27-й день
177
Тебе, непобедйме, в коноб * с кипящим оловом
мучитель вверже, / но явлейся ти Господь огнь убо
угаси,/ олово же устудйв, пети тя возбуди:/
Триипостасный отцев Боже, благословен еси.
Богородичен: Глас Тебе радостно приносим,
Богоневесто, / радуйся,? зовуще,? Помощнице
верных и мучеников утверждение, / Сыну Твоему
зовуще:/ препетый отцев Боже, благословен еси.
Песнь 8
Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским
снизтедшаго/ и пламень в росу преложшаго
Бога /пойте, дела, яко Господа, /и превозносите во
вся веки.
Благоприятное твоей хитрости душевное ослеп-
ление отчее исцеляет,/ подающее свет верою,
преблаженне, притекающим/ и ко Спасу Христу
наставляющее.
За Христа заклан бью, к вечней жизни преминул
еси/ и Богозванен явился еси именованием
Божиим, Богомудре. / Тем почитаем тя и превозно-
сим Христа во веки.
Витййское отложив лютое мудрых глумление,/
Христовым призыванием болезненных страстей
корения посекаеши,/ исцеляя превозносяпщя
Христа во веки.
Богородичен: Безсмертия зарю вемы источника
Тя, Богородице, / яко рождшую Слово Безсмертна-
го Отца, всех смерти избавляющего, / превознося-
щих Его во веки.
          -*
Ирмос: игроки благочестивый в пещи/ Рожде-
ство Богородичо спасло есть;/ тогда убо образу-
емое,/ ныне же действуемое, / вселенную всю
воздвизает пети Тебе:/ Господа пойте, дела,/ и
превозносите Его во вся веки.
Тяжкий камень на твою выю привязаша/ и в
море тя ввергоша нечестйвии,/ но камень, аки
лист, по водам плаваше, / руководством же стран-
ным суше отдаешися ты, всечестне.
Зверем кровожадным лютейший зверей вдаде
тя, страстотерпче, / паки же к тебе Господь дивен
*в коноб?в котел