|
|
|
|
|
||
|
1-й день 15
|
||
|
|
||
|
посещения их возсияют / и, яко искры по стеблию,
потекут./ Судят языком и обладают людьми,/ и воцарится Господь в них во веки./ Надеющийся Нань разумеют истину/ и вернии в любви пребу- дут Ему, / яко благодать и милость в преподобных Его/ и посещение во избранных Его. Премудрости Соломоновы чтение (глава 4):
Праведник, аще постигнет скончатися, в покои
будет. / Старость бо честна не многодетна, / ниже в числе лет исчитается,/ седина же есть мудрость человеком,/ и возраст старости ? житие несквер- ное. / Благоугоден Богови быв, возлюблен бысть, / и живьга посреде грешник преставлен бысть./ Восхищен бысть, да не злоба изменит разума его/ или лесть прельстит душу его. / Рачение бо злобы помрачает добрая/ и парение похоти пременяет ум незлобив./ Скончався вмале, исполни лета долга,/ угодна бо бе Господеви душа его,/ сего ради потщася от среды лукавствия./ Людие же вйдевше, и не разумевше, / ниже положше в помышлении таковое, / яко благодать и милость в преподобных Его / и посещение во избранных Его. На литии стихиры, глас 5.
Подобен: Преподобие отче:
Преподобие отче Дионйсие Богомудре, / теплый
к Богу предстателю,/ добродетели сокровище, равностоятелю святых Ангел,/ зерцало несквер- ное Божие божественно показася, / Ангелы уди- вил еси,/ бесы посрамил еси добродетельми тво- ими, / силою Божественнаго Духа своему Владьще подобяся:/ Он вшел есть на Крест, рукописание всех растерза, / ты асе, взем на рамо крест свой, в пустыню вселйся,/ страсти умертвил еси и душу очистил еси,/ на высоту взыде добродетельми,/ единокровниче преподобным,/ во свете невечер- нем живьга, / Егоже лучами Божественными прос- вещаемь, / и наслаждался Того виденьми, / и пита- лся Того добротами,/ сияя Того чудесы,/ бысть светильник вселенней, / уяснил еси славу Христо- ву./ Того моли, Тому помолйся, преподобие,/ |
||
|
|
||