290                                                                                               Месяц июнь
ися с верою приемлют исцеление;/ имея убо
дерзновение ко Владыце Христу, святый отче,/ о
всех нас помолйся,/ празднующих верою и любо-
вию святую память твою.
И ныне, догматик: Прейде сень законная:
Вход. Прокимен дне. И чтения три преподобни-
ческая (зри страницы 14?15).
На литии стихиры, глас 2:
Преподобие отче Александре,/ иноков удобре-
ние, прозябение красное пустыни,/ преподобным
похвало и верным утверждение,/ йже любовию
творягцих всечестную память твою/ и мощем
твоим приступающих, / избави всякаго обетояния
и огненнаго осуждения.
Троицы храм сам себе содела, отче Богоблажен-
не, / в пустыни непроходймыя зайде, / яко Моисей,
в Синайскую гору вселився,/ прийм Божествен-
ный закон;/ ты же иноков множество воистинну
научаеши изрядным правилом, / прикасающимся к
мощем твоим/ подаеши всем исцеление.
Имея дерзновение ко Христу Богу,/ молйся о
стаде своем, преподобие отче,/ сохранйти от
искушений вражиих, / и языческих нахождений, и
огня, и меча,/ и от всякаго прилога и навета
лукаваго,/ тебе бо град и покров имеем,/ на тя
надежду, блаженне, стяжахом.
Йны стихиры, глас 8.
Подобен: Что тя наречем:
Что тя ныне наречем, святе Александре?/ Реку
разумнаго рая, исходящу из Едема,/ потока от
Бога раздаваемых даров,/ наводнение учения,
благодати чашу,/ премудрости разум, молебника
крепчайша/ и учителя действеннаго, / моли спа-
стйся душам нашим.
Что тя именуем, преподобие Александре? / Дела-
теля безсмертных садов,/ садйтеля разумнаго рая
верных,/ законов благодатных искуснаго,/ пове-
лений духовных художника, / сказателя благосто-
янна и наказателя довольнейша, / моли спастйся
душам нашим.
Что тя ныне нареку, чу дне Александре? / Устава
положника своему стаду сопряжену, / целомудрия