|
|||
2-й день
|
43
|
||
|
|||
светильник, Никйфоре,/ моли Христа Бога,/ да
спасет души наша. Канон, егоже краегранесие: Никйфора яко по-
бедоносца песньми пою. Феофан, глас 4. Песнь 1
Ирмос: Моря чермную лучину/ невлажными
стопами/ древний пешешествовав Израиль, / кре- стообразныма Моисеовыма рукама/ Амаликову силу в пустыни победил есть. Деяние видения показал еси, яве восхождение: /
душу бо согласил еси детельно, Никйфоре пребо- гате,/ к видению изрядно крайнему возлетел еси. Умертвив яже на земли мудрования воздержа-
нием, / ты и душу направил еси прилежанием, Никйфоре Богодохновенне, / ко пристанищем до- стйгл еси невлаемаго* наслаждения. Недутовав мамоны ересию Лев окаянный/ и к
твердому тебе камени приражся, Никйфоре Бо- гоприятне,/ разсыпася вскоре при аде пребезум- ный. Богородичен: Исцели сокрушение, Пренепороч-
ная, человечества,/ Творца рождши, вся ны исправлыпаго, / низверженныя падением праотец, Богоневестная. Песнь 3
Ирмос: Не мудростию, и силою,/ и богатством
хвалимся,/ но Тобою, Отчею ипостасною мудро- стию, Христе:/несть бо свят, паче Тебе,/ Челове- колюбче. Украсив добродетельми твоими житие твое и
светильник/ слова жизни яве хранитель быв,/ Христово всесвященное стадо наставил еси. Богоглаголивый огненный язык твой Бо-
жественный/ огнем разумным терновныя попа- ли ереси,/ Богомудре отче славне. Любомудрием премудрости глубину испытав,/
учений твоих пленйцами отметающияся образа Христова/ ясно придавил еси, досточудне. Богородичен: Исповедающе Отцу Превечному
Сына Собезначальна, / напоследок из Твоей утро- * невлаемый ? неколеблемый, постоянный
|
|||
|
|||