498
Месяц июнь
ужасйл еси, льстйваго лиса,/ и убо, не терпя
твоего обличения,/ язвою меча ссекается злоче-
стйвьгй./ Темже не оставил еси стада гйбле-
маго Христова,/ поборник быв православным
людем.
Православия утверждение,/ Церкве пастырь,
монахов удобрение,/ река, наводняема водами
Духа,/ чаша, проливающая питие пресладко,/
светило, просвещающее мира концы, / меч, обоюду
наощрен благодатию / и злочестйвых полки ссека-
ющ,/ ты еси, Мефодие.
Исповедания образ,/ святителей основание,/ и
Богодохновенен орган,/ воспевый учения, благо-
честия исполнен,/ премудрости дом, любве пучи-
на,/ милования струя приснотекущая, / окрйн,
изливающ пиво умиления,/ и благоцветущ, слав-
ив, рай/ ты еси, Мефодие.
Слава, глас 2:
Пророк Божественное пришествие возсия
днесь,/ созывающе тайно празднолюбныя души./
Иже на колеснице неботечне всед, / востока неве-
черняго звезда/ с Елиссеем, чудным мужем,/
разширяет струй новаго Иордана, / проповедание
уясняя благочестия,/ сугубым образом вообража-
юще ясно/ ветхия и новыя единогласныя славы/
сугубо благословение,/ во йже верно соверша-
ющих/ всепразднственную память их.
И ныне, праздника или Богородичен.
Крестобогородичен.
Подобен: Егда от Древа:
Древу Крестному Тя, Иисусе, пригвождена/
зрящи, Неискусобрачная, плачущи, глаголаше:/
Чадо сладкое, / почто оставил еси Мене, рождшую
Тя, едйну?/ Свете неприступный Пребезначальна-
го Отца,/ потщйся и прославися,/ яко да славу
получат Божественную / йже Божественныя стра-
сти Твоя славящий.
На стиховне праздника или Октоиха. Потом
глаголем припев: Священницы Твой облекутся в
правду,/ и преподобнии Твой возрадуются.