|
|||
498
|
Месяц июнь
|
||
|
|||
ужасйл еси, льстйваго лиса,/ и убо, не терпя
твоего обличения,/ язвою меча ссекается злоче- стйвьгй./ Темже не оставил еси стада гйбле- маго Христова,/ поборник быв православным людем. Православия утверждение,/ Церкве пастырь,
монахов удобрение,/ река, наводняема водами Духа,/ чаша, проливающая питие пресладко,/ светило, просвещающее мира концы, / меч, обоюду наощрен благодатию / и злочестйвых полки ссека- ющ,/ ты еси, Мефодие. Исповедания образ,/ святителей основание,/ и
Богодохновенен орган,/ воспевый учения, благо- честия исполнен,/ премудрости дом, любве пучи- на,/ милования струя приснотекущая, / окрйн, изливающ пиво умиления,/ и благоцветущ, слав- ив, рай/ ты еси, Мефодие. Слава, глас 2:
Пророк Божественное пришествие возсия
днесь,/ созывающе тайно празднолюбныя души./ Иже на колеснице неботечне всед, / востока неве- черняго звезда/ с Елиссеем, чудным мужем,/ разширяет струй новаго Иордана, / проповедание уясняя благочестия,/ сугубым образом вообража- юще ясно/ ветхия и новыя единогласныя славы/ сугубо благословение,/ во йже верно соверша- ющих/ всепразднственную память их. И ныне, праздника или Богородичен.
Крестобогородичен. Подобен: Егда от Древа:
Древу Крестному Тя, Иисусе, пригвождена/
зрящи, Неискусобрачная, плачущи, глаголаше:/ Чадо сладкое, / почто оставил еси Мене, рождшую Тя, едйну?/ Свете неприступный Пребезначальна- го Отца,/ потщйся и прославися,/ яко да славу получат Божественную / йже Божественныя стра- сти Твоя славящий. На стиховне праздника или Октоиха. Потом
глаголем припев: Священницы Твой облекутся в правду,/ и преподобнии Твой возрадуются. |
|||
|
|||