14-й девъ
541
Иона, тако вопию Ти:/ возведи от тли живот мой,
Благоутробне Господи.
Йко кипарис высоковерхий, возрасл еси, препо-
добие Мефодие, в пустыни неплодней / и плодоно-
шении духовными облагоухал еси Христову Цер-
ковь, / обитель создав, и, в ней иноков множество
населив,/ йхже словом и примером твоим ко
Христу наставил еси.
Йко присный ученик преподобнаго Сергия, отче
Мефодие, / в устроении обители ему подражал еси
тощно, / слезами молитвенными паче, неже богат-
ством земным, сию созидая/ и присно моляся ко
Господу, / да от тли греховный соблюдет дело руку
твоею.
Йко воевода благоискусный, отче,/ воины ду-
ховный в бранех со враги невидимыми к победам
руководствовал еси:/ искушен бо быв сам в
подвизех пустынных,/ и искушаемым удобно по-
могал еси тли греховный избегати.
Богородичен: Йко войстинну прибежище непо-
стыдное христианом,/ и щит, и покров, Мати
Божия, / воспевающий Тя бед и скорбей свободй: /
Тя бо, Едйну Благословенную в женах, / Тобою тли
греховный избавлыниися, / немолчными хвалами
ублажаем.
Кондак, глас 4:
П ослушания добрый рачитель быв, / безплотныя
враги слезными молитвами твоими крепко
посрамил еси/ и явился еси Пресвятыя Троицы
жилище,/ Юже зря, блаженне, ясно,/ Богомудре
Мефодие преподобие,/ чудес дар от Ней приял
еси./ Темже исцелявши с верою приходящих
недуги,/ утоляеши скорби/ и молишися непре-
станно о всех нас.
Йкос:
Возлюбив Христовы Божественный заповеди,/
возненавидел еси мира сего наслаждение:/ плоть
твою, преподобие, во временней жизни/ постом,
бдением и долу леганием изнурил еси/ и в
умерщвленном телесй песни немолчный, хвалы и