|
|||
х
|
|||
|
|||
Догматики
|
637
|
||
|
|||
призывающий, / потщйся на умоление Тебе верно
вопиющих:/ радуйся, Владычице,/ всех помоще, радосте и покрове,/ и спасение душ наших. Глас 5
Богородичен: В Чермнем мори/ Неискусобрачныя Невесты
образ написася иногда:/ тамо Моисей, раздели- тель воды,/ зде же Гавриил, служитель чудесе;/ тогда глубину шествова немокренно Израиль,/ ныне же Христа роди безсеменно Дева;/ море по прошествии Израилеве пребысть непроходно,/ Непорочная по рождестве Еммануилеве пребысть нетленна./ Сый и прежде Сый,/ явлейся яко Человек,/ Боже, помилуй нас. На стиховне Богородичен:
Храм и дверь еси,/ палата и престол Царев,/
Дево Всечестная, / ¬юже Избавитель мой, Христос Господь,/ во тьме спящим явйся,/ Солнце Сый правды,/просветйти хотя, яже созда по образу Своему рукою Своею./ Темже, Всепетая,/ яко матерне дерзновение к Нему стяжавшая,/ непре- станно моли спастйся душам нашим. Глас 6
Богородичен: Кто Тебе не ублажит, Пресвятая Дево?/ кто ли
не воспоет Твоего Пречйстаго Рождества?/ Без- детно бо от Отца возсиявый Сын Единородный,/ Тойже от Тебе, Чйстыя, пройде,/ неизреченно воплощся:/ естеством Бог Сый/ и естеством быв Человек нас ради; / не во двою лицу разделяемый, / но во двою естеству неслйтно познаваемый./ Того моли, Чистая Всеблаженная,/ помйловатися душам нашим. На стиховне Богорддичен:
Творец и Избавитель мой, Пречистая, / Христос
Господь, из Твоих ложесн прошед, / в мя оболкйй- ся,/ первыя клятвы Адама свободй./ Темже Ти, Всечйстая,/ яко Божий Матери же и Деве/, вой- стинну вопием немолчно:/ радуйся ангельски, радуйся, Владычице,/ предстательство, и покро- ве,/ и спасение душ наших. |
|||
|
|||