11-й день
247
Едино Безначальное Существо в Трех
Ипостасех/ свойствы совершенными ты, отче,
мудре проповедал еси, / разделяемое непресекомо,
совокупляемо же неслиянно/ волею единою и
Божеством.
Имея целомудренну мысль и ум целомудрей-
ший, / не смешение мудровал еси, отче, ни прело-
жение, / ниже слияние соединенных непреложно /
двоих естеств во едином Христе Единороднем,
всеблаженне.
Просвещаемь Божественне просвещением Ду-
ха,/ лютое неистовство Несториево разорил еси/
тоюжде волею и разумом / йже соединение пропо-
ведавшаго Христову обою естеству.
Пирра попалил еси, Богомудре, огнем учений
твоих,/ отметающа два быти Христова хотения/
различными существы, яже по себе, / действа же
вкупе сугуба, отче преподобие.
Богородичен: Украсйлася еси паче всего Ан-
гельскаго благолепия,/ яко рождши сих, Отроко-
вице, / Творца же и Господа, от Твоих пречистых
кровей воплощаема,/ избавляющего вся, Того
славящия.
                   Песнь 5
Ирмос: Нечестйвии не узрят славы Твоей, Хри-
сте,/ но мы Тя, Единорддне,/ Отеческий славы
сияние Божества, / от нощи утренююще, / воспева-
ем Тя, Человеколюбче.
Честное воскресение и Гроб жизни неуклонною
любовию зря,/ Боговидения почерпл еси
тайноучения / и верным преподал еси, святителю,
сияния.
Всячески возлюбил еси едйнаго Благаго, раз-
жегся зарею мысленною,/ и источник возлюбил
еси нетления, / виденьми, всемудре, к Нему прости-
рался.
Храм жив и одушевлен был еси Божий,/ умер-
твйвся всем, сущим на земли,/ слова трапезу
обильную стяжав, преподобие, и светильник веры.
Богородичен: Во двою разумеваема существу,
Христа,/ Сына Единорбднаго Божия, Безначаль-
наго плоть бывша, / паче слова родила еси,
Богомати Приснодево.