|
|||
11-й день
|
247
|
||
|
|||
Едино Безначальное Существо в Трех
Ипостасех/ свойствы совершенными ты, отче, мудре проповедал еси, / разделяемое непресекомо, совокупляемо же неслиянно/ волею единою и Божеством. Имея целомудренну мысль и ум целомудрей-
ший, / не смешение мудровал еси, отче, ни прело- жение, / ниже слияние соединенных непреложно / двоих естеств во едином Христе Единороднем, всеблаженне. Просвещаемь Божественне просвещением Ду-
ха,/ лютое неистовство Несториево разорил еси/ тоюжде волею и разумом / йже соединение пропо- ведавшаго Христову обою естеству. Пирра попалил еси, Богомудре, огнем учений
твоих,/ отметающа два быти Христова хотения/ различными существы, яже по себе, / действа же вкупе сугуба, отче преподобие. Богородичен: Украсйлася еси паче всего Ан-
гельскаго благолепия,/ яко рождши сих, Отроко- вице, / Творца же и Господа, от Твоих пречистых кровей воплощаема,/ избавляющего вся, Того славящия. Песнь 5 Ирмос: Нечестйвии не узрят славы Твоей, Хри-
сте,/ но мы Тя, Единорддне,/ Отеческий славы сияние Божества, / от нощи утренююще, / воспева- ем Тя, Человеколюбче. Честное воскресение и Гроб жизни неуклонною
любовию зря,/ Боговидения почерпл еси тайноучения / и верным преподал еси, святителю, сияния. Всячески возлюбил еси едйнаго Благаго, раз-
жегся зарею мысленною,/ и источник возлюбил еси нетления, / виденьми, всемудре, к Нему прости- рался. Храм жив и одушевлен был еси Божий,/ умер-
твйвся всем, сущим на земли,/ слова трапезу обильную стяжав, преподобие, и светильник веры. Богородичен: Во двою разумеваема существу,
Христа,/ Сына Единорбднаго Божия, Безначаль- наго плоть бывша, / паче слова родила еси, Богомати Приснодево. |
|||
|
|||