|
|||
324
|
Месяц март
|
||
|
|||
испдлнися/ и живот мой аду приближися, / и
молюся, яко Иона:/ от тли, Боже, возведи мя. Духа Божественную благодать, преподобие от-
че, в сердце, яко источник, стяжав,/ и воды живыя Богомудрия потбки источил еси, / и бразды душев- ныя, жаждею истощенный, напоил еси. Дадеся ти и чудес сила, и исцелений благодать, о
отче,/ яко да ничймже меньше будеши святых,/ темже, и живый, и умерый, творил еси чудеса многа, мудре, / и исцеления силою Духа. Удивляхуся людие, слушающе мудрость словес
твоих, / и, якоже иногда иудее вопияху о Христе, / сйце сйи, отче, взываху: / благодать словес многая и мудрость ему откуду дадеся? Богородичен: Руце Твой и сосцы, о Владычице,
Сыну Твоему ходатайствующи, яви,/ совокупи с Твоими, Дево, страданьми Онаго крест, и копие, и язвы, и трость,/ и тако умйлостиви Его к нам, много согрешившим. Кондак, глас 3.
Подобен: Дева днесь:
С
ветом просвещен Трисолнечным, Вогомудре,/
Богослов явился еси Пребожественныя Тро- ицы./ Свыше премудростию словес обогатйвся,/ источил еси Богомудрия Божественный струй, / от нйхже пиюще, вопием:/ радуйся, треблаженне Симеоне Богонаученне. Йкос:
Пресвятый Дух, Йже прежде рыбари некнйж-
ныя умудри/ и риторы и Богословы их показа,/ Той и в последняя времена, в чистей твоей душе вселйвся, Симеоне святейший, / ритора риторов и Богослова тя премудра из некнйжнаго и немудра- го содела,/ добропйшуща и дивно излагающа догматы пресущественнаго Богословия/ и таин- ства Божественнаго Света/ и яже в души тайно бывающая различная действа Божественный благодати Святаго Духа,/ йхже и мы чтения наслаждающеся, тя ублажаем, достоблаженнейше отче, / яко преестественна и Небесна человека, / и, святый праздник твой любовию совершающе, |
|||
|
|||