|
|
|
|
|
|||
|
20-й день
|
103
|
||
|
|
|||
|
зва тя на помощь иерей Прокопий в молитве своей.
Богородичен: Дева пребыла еси по рождестве, / якоже и прежде рождества была еси,/ зане Бога Слова родила еси,/ избавльшаго нас от тления крестною смертию Своею,/ Дево Пренепорочная. Песнь 5
Ирмос: Божиим светом Твоим, Блаже, / утреню-
ющих Ти души любдвию озари, молюся,/ Тя ведети, Слове Божий,/ йстиннаго Бога,/ от мрака греховнаго взывающа. ^нныма очима, яко прозорливец, / предзрел еси
кончину твою от иноплеменных/ и истребление ими твоей обители,/ темже умолял еси, отче, укрывавшийся в ней пришельцы и самыя йноки/ ради сохранения жизни изыти из обители./ Сам же ты, силою Святаго Духа оградйвся,/ яко началовождь, в сретение супостатом изшел еси, / и безтрепетно стал еси у креста,/ водруженнаго тобою при основании обители, / и тако привел еси сам себе, якоже овча, на заклание. Беснии ляхове, вйдевше тя, отче, безтрепетно
стояща у креста/ и разумевше, яко ты еси начальник обители, реша ти дерзостно:/ даждь нам имение монастыря твоего. / Ты же со смирени- ем иноческим ответствовал еси, / указуя на создан- ный тобою храм: / все имение мое обретается в сем храме Пречистый Богородицы. Услышавше безбоязненный ответ твой о име-
нии, / дерзостнии ляхове разъярйшася, / и се един от воин выю * твою пресече мечем до полу, / другйй же раздроби честную главу твою, / и тако предал еси чистую душу твою в руце Господеви. На убийцы укрепйвый тя, отче, Подвигополож-
ник Христос, / прийм твой дух в Небесная селения по скончании твоем, / сотвори тя источник чудес / с любдвию и верою к тебе прибегающим. От нанесения главотяжей ** и убрусцев *** апо-
стола Павла верующий исцеляхуся, / якоже Бого- глаголивый Лука повествует. / Не просты же силы |
|||
|
|
|||
|
* выю ? шею
* главотяж ? головная повязка
* убр^с ? плат, полотно
|
|||
|
|
|||