20-й день
103
зва тя на помощь иерей Прокопий в молитве своей.
Богородичен: Дева пребыла еси по рождестве, /
якоже и прежде рождества была еси,/ зане Бога
Слова родила еси,/ избавльшаго нас от тления
крестною смертию Своею,/ Дево Пренепорочная.
Песнь 5
Ирмос: Божиим светом Твоим, Блаже, / утреню-
ющих Ти души любдвию озари, молюся,/ Тя
ведети, Слове Божий,/ йстиннаго Бога,/ от мрака
греховнаго взывающа.
^нныма очима, яко прозорливец, / предзрел еси
кончину твою от иноплеменных/ и истребление
ими твоей обители,/ темже умолял еси, отче,
укрывавшийся в ней пришельцы и самыя йноки/
ради сохранения жизни изыти из обители./ Сам
же ты, силою Святаго Духа оградйвся,/ яко
началовождь, в сретение супостатом изшел еси, / и
безтрепетно стал еси у креста,/ водруженнаго
тобою при основании обители, / и тако привел еси
сам себе, якоже овча, на заклание.
Беснии ляхове, вйдевше тя, отче, безтрепетно
стояща у креста/ и разумевше, яко ты еси
начальник обители, реша ти дерзостно:/ даждь
нам имение монастыря твоего. / Ты же со смирени-
ем иноческим ответствовал еси, / указуя на создан-
ный тобою храм: / все имение мое обретается в сем
храме Пречистый Богородицы.
Услышавше безбоязненный ответ твой о име-
нии, / дерзостнии ляхове разъярйшася, / и се един
от воин выю * твою пресече мечем до полу, / другйй
же раздроби честную главу твою, / и тако предал
еси чистую душу твою в руце Господеви.
На убийцы укрепйвый тя, отче, Подвигополож-
ник Христос, / прийм твой дух в Небесная селения
по скончании твоем, / сотвори тя источник чудес /
с любдвию и верою к тебе прибегающим.
От нанесения главотяжей ** и убрусцев *** апо-
стола Павла верующий исцеляхуся, / якоже Бого-
глаголивый Лука повествует. / Не просты же силы
выю ? шею
*  главотяж ? головная повязка
убр^с ? плат, полотно