25-и день
183
пророка, древле Еммануила прорекша;/ хощу же
разумети, како Божества растворение естество
человеческое претерпит?
Явила есть купина, неопальна пребывши, / при- а***
емши пламень, обрадованная Всепетая, на Тебе *ояошк
таинства преславное:/ по рождестве бо пребуде-
ши Чистая Приснодева.
Освещаемь сиянием Бога Вседержителя, / йети- выроди»
ны проповедниче, глаголи, Гаврииле, истинней-рвче
тая: / како, нетление бывши чистоте Моей, / Слова
рожду, с плотию Безплотнаго?
Со страхом Тебе, яко раб Госпоже, предстою, / с а*?
боязнию, Отроковице, ныне смотрйти етыждуся воаоп*
Тебе,/ яко бо дождь на руно, снйдет на Тя Слово
Отчее, яко благоволи.
Песнь 5
Ирмос: Ужасошася всяческая/ о Божественней
славе Твоей;/ Ты бо, Ненскусобрачная Дево,/
имела еси во утробе над всеми Бога/ и родила еси
безлетнаго Сына,/ всем воспевающим Тя/ мир
подавающая.
Разумети не могу Твоих словес известия: /
*^УД6- Богородица
са бо быша множицею,/ Божественною силоюрече
чудодействуема,/ знамения и образы законник,/
роди же дева неискусомужне никогдаже.
Дивит, Всенепорочная, и странно бо чудо Твое, / а?**
едина бо Ты всех Царя приймеши во утробе, "ииоп*
воплощаема,/ и Тя прообразуют пророческая
речения, и гадания, и законник образы.
Всеми Невместймый и всеми Невидимый, / како Богородиц
сей может во чреве девйче вселйтися, еже Сам1*4*
созда?/ Како же и зачну Бога Слова, собезначаль-
на Отцу и Духу?
К Твоему праотцу Давиду обещався/ посадйти аш^»
от плода Твоего чрева на престоле царства его, /возопА
Иаковлю Тя доброту, едйну избра в словесное
селение.
Песнь 6
Ирмос: Возопи, прообразуя погребение триднев-
ное, / пророк Иона, в ките моляся:/ от тли избави
мя,1 Иисусе, Царю сил.