|
|||
25-и день
|
183
|
||
|
|||
пророка, древле Еммануила прорекша;/ хощу же
разумети, како Божества растворение естество человеческое претерпит? Явила есть купина, неопальна пребывши, / при- а***
емши пламень, обрадованная Всепетая, на Тебе *ояошк таинства преславное:/ по рождестве бо пребуде- ши Чистая Приснодева. Освещаемь сиянием Бога Вседержителя, / йети- выроди»
ны проповедниче, глаголи, Гаврииле, истинней-рвче тая: / како, нетление бывши чистоте Моей, / Слова рожду, с плотию Безплотнаго? Со страхом Тебе, яко раб Госпоже, предстою, / с а*?
боязнию, Отроковице, ныне смотрйти етыждуся воаоп* Тебе,/ яко бо дождь на руно, снйдет на Тя Слово Отчее, яко благоволи. Песнь 5
Ирмос: Ужасошася всяческая/ о Божественней
славе Твоей;/ Ты бо, Ненскусобрачная Дево,/ имела еси во утробе над всеми Бога/ и родила еси безлетнаго Сына,/ всем воспевающим Тя/ мир подавающая. Разумети не могу Твоих словес известия: /
*^УД6- Богородица
са бо быша множицею,/ Божественною силоюрече
чудодействуема,/ знамения и образы законник,/ роди же дева неискусомужне никогдаже. Дивит, Всенепорочная, и странно бо чудо Твое, / а?**
едина бо Ты всех Царя приймеши во утробе, "ииоп* воплощаема,/ и Тя прообразуют пророческая речения, и гадания, и законник образы. Всеми Невместймый и всеми Невидимый, / како Богородиц
сей может во чреве девйче вселйтися, еже Сам1*4* созда?/ Како же и зачну Бога Слова, собезначаль- на Отцу и Духу? К Твоему праотцу Давиду обещався/ посадйти аш^»
от плода Твоего чрева на престоле царства его, /возопА Иаковлю Тя доброту, едйну избра в словесное селение. Песнь 6
Ирмос: Возопи, прообразуя погребение триднев-
ное, / пророк Иона, в ките моляся:/ от тли избави мя,1 Иисусе, Царю сил. |
|||
|
|||