25-й день
209
день: и на конец, Христос воскресе, трижды: тропарь
праздника, трижды. И благословение хлебов, и раз даяние,
и чтение праздника.
На утрени: по внегда благословити иерею и реши:
Христос воскресе: трижды, и стихи его. И по скончании,
Слава, тропарь праздника: И ныне, тойже. Таже ектения
великая. Полиелей, и седальны, и чтение праздника.
Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен и Евангелие
праздника. Воскресение Христово: трижды. Псалом 50 не
глаголем, но абие Слава: Молитвами Богородицы: И ныне,
тойже. Посем припев на глас 6: Благовестите день от дне: и
поем стихиру самогласну праздника, глас 6: Послан бысть:
Таже иерей глаголет молитву: Спаси, Боже, люди Твоя:
Господи, помилуй,
12. И по возгласе поем канон Пасхи, со
ирмосом на 6 и праздника, со ирмосом на 8. Ирмосы Пасхи
и праздника, по дважды. Катавасия, Благовещения ирмос,
оба лика вкупе. По 3-й песни кондак Пасхи, и икос, и
седален праздника. По 6-й песни кондак праздника, и икос,
и чтения дне. Таже Воскрес Иисус: трижды. На 9-й песни
припевы Пасхи и праздника. Светилен Пасхи, единожды,
и праздника, дважды. На хвалитех стихиры воскресны
гласа 3, и праздника подобны 3. Таже: Да воскреснет Бог: и
поем стихиры Пасхи, с припевы их. Слава, праздника: Да
веселятся небеса:
И ныне, Пасхи: Воскресения день:
Христос воскресе:
трижды. Слава, и ныне, тропарь праз-
дника, ектений и отпуст. И дается свитый елей братии и
бывает лития вне обители. Часы же поем Пасхи по
обычаю.
На Литургии: антифоны Пасхи. По входе, глаголем стих:
В церквах благословите Бога Господа: Христос воскресе:
трижды. Тропарь, праздника. Слава, кондак Пасхи. И
ныне, праздника. Вместо трисвятаго, Елицы во Христа
крестистеся:
Прокимен, Апостол, аллилуйя и Евангелие,
прежде Благовещения, таже дне. И по ряду Божественная
Литургия Златоустаго. Причастен дне и праздника.         зри
Известно же да будет, яко не своим смотрением, о еже
како пети подобает службу Благовещению во дни святыя
40-цы, и в седмице великия недели на святую Пасху, и еже
о сем повелено бысть.
Ибо типику Великия церкве последовавше известно, и
синаксарий видевше честныя обители Студийския и
прочих, не точию же, но и иерусалимския типики прошед-
ше, сия вчинихом. И никтоже убо дивится пременению
бываему, стихирам же и канонам, и чтениям, прокименом
же и Апостолом, аллилуйям, и Евангелиям, и причастиям,
еже такс пременити повелено есть; но день да сматряет,
егда навечерие Благовещения бывает, такожде, и день
праздника есть, и обрящеши, яко егда в постен день
навечерие случится, чести ради святыя 40-цы, поем
стихиры дне, и потом Благовещения, и Литургия прежде-
священных.