![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
25-й день
|
209
|
||
|
|||
день: и на конец, Христос воскресе, трижды: тропарь
праздника, трижды. И благословение хлебов, и раз даяние, и чтение праздника. На утрени: по внегда благословити иерею и реши:
Христос воскресе: трижды, и стихи его. И по скончании, Слава, тропарь праздника: И ныне, тойже. Таже ектения великая. Полиелей, и седальны, и чтение праздника. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен и Евангелие праздника. Воскресение Христово: трижды. Псалом 50 не глаголем, но абие Слава: Молитвами Богородицы: И ныне, тойже. Посем припев на глас 6: Благовестите день от дне: и поем стихиру самогласну праздника, глас 6: Послан бысть: Таже иерей глаголет молитву: Спаси, Боже, люди Твоя: Господи, помилуй, 12. И по возгласе поем канон Пасхи, со ирмосом на 6 и праздника, со ирмосом на 8. Ирмосы Пасхи и праздника, по дважды. Катавасия, Благовещения ирмос, оба лика вкупе. По 3-й песни кондак Пасхи, и икос, и седален праздника. По 6-й песни кондак праздника, и икос, и чтения дне. Таже Воскрес Иисус: трижды. На 9-й песни припевы Пасхи и праздника. Светилен Пасхи, единожды, и праздника, дважды. На хвалитех стихиры воскресны гласа 3, и праздника подобны 3. Таже: Да воскреснет Бог: и поем стихиры Пасхи, с припевы их. Слава, праздника: Да веселятся небеса: И ныне, Пасхи: Воскресения день: Христос воскресе: трижды. Слава, и ныне, тропарь праз- дника, ектений и отпуст. И дается свитый елей братии и бывает лития вне обители. Часы же поем Пасхи по обычаю. На Литургии: антифоны Пасхи. По входе, глаголем стих:
В церквах благословите Бога Господа: Христос воскресе: трижды. Тропарь, праздника. Слава, кондак Пасхи. И ныне, праздника. Вместо трисвятаго, Елицы во Христа крестистеся: Прокимен, Апостол, аллилуйя и Евангелие, прежде Благовещения, таже дне. И по ряду Божественная Литургия Златоустаго. Причастен дне и праздника. зри Известно же да будет, яко не своим смотрением, о еже
како пети подобает службу Благовещению во дни святыя 40-цы, и в седмице великия недели на святую Пасху, и еже о сем повелено бысть. Ибо типику Великия церкве последовавше известно, и
синаксарий видевше честныя обители Студийския и прочих, не точию же, но и иерусалимския типики прошед- ше, сия вчинихом. И никтоже убо дивится пременению бываему, стихирам же и канонам, и чтениям, прокименом же и Апостолом, аллилуйям, и Евангелиям, и причастиям, еже такс пременити повелено есть; но день да сматряет, егда навечерие Благовещения бывает, такожде, и день праздника есть, и обрящеши, яко егда в постен день навечерие случится, чести ради святыя 40-цы, поем стихиры дне, и потом Благовещения, и Литургия прежде- священных. |
|||
|
|||