|
|||
1-й день
|
т
|
||
|
|||
Слава, глас 6:
Еже по образу соблюд невредимо, / ум владыку
на страсти пагубныя постнически поставив,/ во еже по подобию яко мощно возшел еси, / мужески бо естество понудив,/ потщался еси хуждшее покорити лучшему/ и плоть поработити духу./ Темже монашествующих явился еси верх, / житель пустынный, благотекущих обучйтель,/ правило добродетели известнейшее./ И ныне на Небесех зерцалом разрешишься, / отче наш Пафнутие,/ чйсте зрйши Святую Троицу,/ моляся несред- ственне о йже верою и любовию чтущих тя. И ныне, праздника.
Вход, прокимен дне. Чтения три (зри страни-
цы 133?134). На литии стихиры, глас 8:
Временная презря и дольняя, Богомудре, / высо-
кая и пребывающая возлюбил еси Божественным рачением:/ крест бо твой понес на раме,/ еван- гельски Бога возлюбил еси./ Пощением мужески победив бесовския полки,/ с Небесными веселй- шися лики, яко непобедим. / Горних храма желая, / безконечныя жизни сподобился еси./ Но молйся, Богоносе Пафнутие, Спасу всех/ умирйти мир и спасти души наша. Приидите, стецытеся, иноческая чета боголюбй-
вая, / к божественней памяти отца нашего Пафну- тия: / сей бо от юны версты взят иго Христово на ся./ Тем и от Него прият дар чудодействия/ и христолюбивым князем учитель быв правыя ве- ры,/ вельможам твердое защищение,/ сирым, яко отец милосерд, / вдовам теплое заступление, / скор- бящим утешение, / нищим сокровище неоскудное. / И, обители твоей врата отверсты нищим всегда имея, / в гладное лето вся препитал еси, приходя- щия в дом Пречйстыя./ И во грядущее лето молитвою твоею/ плодов умножение от Христа испросил еси алчущим людем. / И князя, вражду имуща на тя, / молитвою твоею от агарянских рук избавив,/ согрешений прощение ему подал еси,/ он же велию веру к тебе стяжа./ И агарянину |
|||
|
|||