1-й день
т
Слава, глас 6:
Еже по образу соблюд невредимо, / ум владыку
на страсти пагубныя постнически поставив,/ во
еже по подобию яко мощно возшел еси, / мужески
бо естество понудив,/ потщался еси хуждшее
покорити лучшему/ и плоть поработити духу./
Темже монашествующих явился еси верх, / житель
пустынный, благотекущих обучйтель,/ правило
добродетели известнейшее./ И ныне на Небесех
зерцалом разрешишься, / отче наш Пафнутие,/
чйсте зрйши Святую Троицу,/ моляся несред-
ственне о йже верою и любовию чтущих тя.
И ныне, праздника.
Вход, прокимен дне. Чтения три (зри страни-
цы
133?134).
На литии стихиры, глас 8:
Временная презря и дольняя, Богомудре, / высо-
кая и пребывающая возлюбил еси Божественным
рачением:/ крест бо твой понес на раме,/ еван-
гельски Бога возлюбил еси./ Пощением мужески
победив бесовския полки,/ с Небесными веселй-
шися лики, яко непобедим. / Горних храма желая, /
безконечныя жизни сподобился еси./ Но молйся,
Богоносе Пафнутие, Спасу всех/ умирйти мир и
спасти души наша.
Приидите, стецытеся, иноческая чета боголюбй-
вая, / к божественней памяти отца нашего Пафну-
тия: / сей бо от юны версты взят иго Христово на
ся./ Тем и от Него прият дар чудодействия/ и
христолюбивым князем учитель быв правыя ве-
ры,/ вельможам твердое защищение,/ сирым, яко
отец милосерд, / вдовам теплое заступление, / скор-
бящим утешение, / нищим сокровище неоскудное. /
И, обители твоей врата отверсты нищим всегда
имея, / в гладное лето вся препитал еси, приходя-
щия в дом Пречйстыя./ И во грядущее лето
молитвою твоею/ плодов умножение от Христа
испросил еси алчущим людем. / И князя, вражду
имуща на тя, / молитвою твоею от агарянских рук
избавив,/ согрешений прощение ему подал еси,/
он же велию веру к тебе стяжа./ И агарянину