1-й день
27
Светилен:
Пустыню град сотворил еси премудрыми обра-
зы,/ отцем украшение, Пафнутие богомудре,/ и
сию совершил еси яко мысленный рай, / приносящ
цветы Божественный, единообразных множе-
ства,/ достойно творящих память твою.
Слава, и ныне, праздника, или Богородичен:
Яко имущи милосердие и милость велию, / при-
зри, Препетая Богородице Дево, на мое смире-
ние/ и страстей мглу, и соблазны жития разо-
ри, Отроковице, / и огня геенскаго избави молит-
вами Твоими.
На хвалйтех стихиры на 4, глас 1.
Подобен: Небесных чинов:
Презиратель дольних и прееелыгак,/ рачитель
вышних/ и пустьЕнный гражданин Пафнутий
Богомудрый/ всем нам праздновати предповеле-
вает/ к Богу отшествия его день спасительный.
Вне плоти и мира добродетельми быв,/ тем
прослави на земли житием Господа славы,/ отче
Богомудре,/ и, по достоянию от Него прославив-
ся,/ исцелений явился еси Божественный источ-
ник,/ Пафнутие Богоприятне.
Смирен, незлобив, кроток, прост/ и молчалив
был еси, отче,/ паче человека войстинну/ и,
невеществен быв в вещи, / храм Божий явился еси
по достоянию,/ яже от Него прибывшая тебе
дарования/ милостивно подавая нам.
Слава, глас 4:
Преподобие отче прехвальне,/ житие благоче-
стно на земли совершив, / любве лучами просвеща-
емь, / монахов светйльниче пресветлый, / правило
добродетели изрядно,/ смирение, бдение, мо-
литву / и любовь нелицемерну стяжал еси. / Темже
к ревности Божественнаго жити/к твоего/ лик
совокупил еси монашествующих. / Отче преподоб-
ие,/ Христа Бога моли/ согрешений оставление
подати/ празднующим любовию память твою.
И ныне, праздника.

замена уплотнителя