|
|||
1-й день
|
27
|
||
|
|||
Светилен:
Пустыню град сотворил еси премудрыми обра-
зы,/ отцем украшение, Пафнутие богомудре,/ и сию совершил еси яко мысленный рай, / приносящ цветы Божественный, единообразных множе- ства,/ достойно творящих память твою. Слава, и ныне, праздника, или Богородичен:
Яко имущи милосердие и милость велию, / при-
зри, Препетая Богородице Дево, на мое смире- ние/ и страстей мглу, и соблазны жития разо- ри, Отроковице, / и огня геенскаго избави молит- вами Твоими. На хвалйтех стихиры на 4, глас 1.
Подобен: Небесных чинов:
Презиратель дольних и прееелыгак,/ рачитель
вышних/ и пустьЕнный гражданин Пафнутий Богомудрый/ всем нам праздновати предповеле- вает/ к Богу отшествия его день спасительный. Вне плоти и мира добродетельми быв,/ тем
прослави на земли житием Господа славы,/ отче Богомудре,/ и, по достоянию от Него прославив- ся,/ исцелений явился еси Божественный источ- ник,/ Пафнутие Богоприятне. Смирен, незлобив, кроток, прост/ и молчалив
был еси, отче,/ паче человека войстинну/ и, невеществен быв в вещи, / храм Божий явился еси по достоянию,/ яже от Него прибывшая тебе дарования/ милостивно подавая нам. Слава, глас 4:
Преподобие отче прехвальне,/ житие благоче-
стно на земли совершив, / любве лучами просвеща- емь, / монахов светйльниче пресветлый, / правило добродетели изрядно,/ смирение, бдение, мо- литву / и любовь нелицемерну стяжал еси. / Темже к ревности Божественнаго жити/к твоего/ лик совокупил еси монашествующих. / Отче преподоб- ие,/ Христа Бога моли/ согрешений оставление подати/ празднующим любовию память твою. И ныне, праздника. |
|||
|
|||