|
|||
8-й день
|
309
|
||
|
|||
родное Слово во плоти, / во Отеческих безначаль-
но недрех седящее, / гласа же услышати Отеческа- го сподобился еси, свидетельствующа Того Сы- новетво. Богородичен: Под Твое ныне прибегая заступле-
ние,/ непотребный раб Твой, Всенепорочная, да не постыжуся: / Тя бо к Богу имам Предстательни- цу и стену нератну,/ о Тебе и будущия да наслаждуся тишины и Божественныя жизни, молюся. Ин, ирмос тойже
Ты нудйтель естества явился еси, Арсение, / ты
страсти, отче, покорил еси умному владычеству, якоже рабу, сну повелевая. / Темже и во всенощ- ных бдениих вопиял еси:/ силе Твоей слава, Человеколюбче. Ты Бога, преподобие, желательне взыскал еси, /
ты явлыыагося множае возжелал еси / и, чистотою Боговйден весь быв, к желаемому беседовал еси, / разумев соединением вышшаго всякаго постиже- ния, отче Арсение. Богородичен: Ты верных похвала еси, Безневе-
стная, Ты Предстательница,/ Ты и прибежище христиан, стена и пристанище: / к Сыну бо Твоему мольбы носиши, Всенепорочная, и спасавши от бед/ верою и любовию Богородицу Чистую Тебе знающия. Песнь 5
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете незаходимый, / и покрыла мя есть чуждая тьма, окаяннаго?/ Но обрати мя и к свету запове- дей Твоих/ пути моя направи, молюся. Во тьме мира просиявший, видев Свет Пречист,
растворился еси любовию / и, светильник благоче- стия быв, многосемейных роды язык / Богословия, Иоанне, светом осиял еси. Уведев, яко закон Моисеом сенный дан бысть,/
Божественная же благодать Христом Богом на- шим бысть,/ богословным языком, сыне громов возлюбленне, благовестил еси Его Божество. Богородичен: Ты ми покров и держава, Пречи-
стая,/ и утверждение, и стена нерушима, и Тя |
|||
|
|||