8-й день
309
родное Слово во плоти, / во Отеческих безначаль-
но недрех седящее, / гласа же услышати Отеческа-
го сподобился еси, свидетельствующа Того Сы-
новетво.
Богородичен: Под Твое ныне прибегая заступле-
ние,/ непотребный раб Твой, Всенепорочная, да
не постыжуся: / Тя бо к Богу имам Предстательни-
цу и стену нератну,/ о Тебе и будущия да
наслаждуся тишины и Божественныя жизни,
молюся.
Ин, ирмос тойже
Ты нудйтель естества явился еси, Арсение, / ты
страсти, отче, покорил еси умному владычеству,
якоже рабу, сну повелевая. / Темже и во всенощ-
ных бдениих вопиял еси:/ силе Твоей слава,
Человеколюбче.
Ты Бога, преподобие, желательне взыскал еси, /
ты явлыыагося множае возжелал еси / и, чистотою
Боговйден весь быв, к желаемому беседовал еси, /
разумев соединением вышшаго всякаго постиже-
ния, отче Арсение.
Богородичен: Ты верных похвала еси, Безневе-
стная, Ты Предстательница,/ Ты и прибежище
христиан, стена и пристанище: / к Сыну бо Твоему
мольбы носиши, Всенепорочная, и спасавши от
бед/ верою и любовию Богородицу Чистую Тебе
знающия.
Песнь 5
Ирмос: Векую мя отринул еси/ от лица Твоего,
Свете незаходимый, / и покрыла мя есть чуждая
тьма, окаяннаго?/ Но обрати мя и к свету запове-
дей Твоих/ пути моя направи, молюся.
Во тьме мира просиявший, видев Свет Пречист,
растворился еси любовию / и, светильник благоче-
стия быв, многосемейных роды язык / Богословия,
Иоанне, светом осиял еси.
Уведев, яко закон Моисеом сенный дан бысть,/
Божественная же благодать Христом Богом на-
шим бысть,/ богословным языком, сыне громов
возлюбленне, благовестил еси Его Божество.
Богородичен: Ты ми покров и держава, Пречи-
стая,/ и утверждение, и стена нерушима, и Тя