|
|||
8-й день
|
311
|
||
|
|||
Солнце явлыыееся всенощное твое разреши
стояние,/ мысленнаго солнца несравненное си- яние, по еже в нощи жития трудов твоих,/ просвещая осияти тебе, Арсение. Богородичен: Имущи сострадательное, яко
рождши человеколюбное Слово, / спаси нас горь- кия и лютыя напасти,/ Тя бо едйну, вернии, Пречистая Владычице, заступление необоримое стяжахом. Кондак, глас 2:
В
еличия твоя, девственниче, кто повесть?/ Т6-
чиши бо чудеса, и изливавши исцеления,/ и молишися о душах наших,/ яко Богослов и друг Христов. Икос:
Высоты Небесныя уведети и моря глубины
испытати дерзостно есть и непостижимо. / Якоже бо звезды исчестй и морскйй песок невозможно отнюд,/ сйце и Богослова исправления изрещй недовольно есть./ Толйцеми того венцы Христос, Егбже возлюби, венча, / Емуже и на перси возлег, / и на тайней вечери с Ним яде,/ яко Богослов и друг Христов. Песнь 7
Ирмос: Божия снизхождения/ огнь устыдеся в
Вавилоне иногда,/ сего ради отроцы в пещи, радованною ногою,/ яко во цветнице, ликующе, пояху:/ благословен еси, Боже отец наших. Усердно изшел еси уз вещи, о всеблаженне, яко
Божий предстатель,/ и, Богодухновеннаго быв вестник Богословия, вопити научил еси:/ благо- сложен еси, Боже отец наших. Яко траву вменил еси злато и богатство, о
всеблаженне,/ и сено, яко злато, тебе действом Божественным бысть,/ богословящу Содетеля и Господа:/ благословен еси, Боже отец наших. Дух Святый, от Отца Безначальнаго исходящ / и
от Тебе нераздельне приемлемь, Слове Единород- не Божий, / апостолом звати возвестил еси: / благо- словен еси, Боже отец наших. |
|||
|
|||