|
|||
8-й день
|
317
|
||
|
|||
веру праву, надежду благу, любовь нелицемерну,
благочестие непоколебимое, любомудрие христо- последовательное и вея добродетели, во святем Евангелии Им заповеданный, да будем подражате- ли твоего богоугбднаго жития и вкупе с тобою сподобимся спасение вечное получйти и Царствие Небесное унаследовати. Ей, угодниче Божий, не презри нас, но помозй нам небесным предстатель- ством твоим благочестно житие временное скон- чати, кончину благую, мирную и непостыдную стяжати и блаженства райскаго удостоитися, да прославляем человеколюбие и щедроты в Троице славимаго и покланяемаго Бога, Отца, и Сына, и Святаго Духа, и твое святое заступление, во веки веков. Аминь. |
|||
|
|||
Указ о празднице святаго и всехвальнаго апостола и
Евангелиста Иоанна Богослова. Начинается от субботы 2-я недели по Пасце и восходит
до 7-я недели святых отец. V Подббает ведати, яко аще случится святаго Иоанна Л
Богослова в неделю мироносиц, или о разслабленном, или 111 самаряныни , или о слепом: В субботу, на малой вечерни на Господи, воззвах:
стихиры воскресны 4. Слава, апостола. И ныне, Богороди- чен. На стиховне стихира воскресна и апостола стиховна велйкия вечерни, с припевы его. Слава, апостола. И ныне, Богородичен. Тропарь воскресный» Слава, апостола. И ныне, Богородичен. Ектений малая и отпуст, На велйцей вечерни, по обычной кафизме, на Господи,
воззвах: стихиры воскресны, гласа 3, и праздника 3, и апостола 4. Слава, праздника, самогласен Триоди. И ныне, Богородичен 1-й гласа. Вход, прокимен дне и чтения апостола 3. На литии стихира храма и апостола самоглас- ны. Слава, апостола. И ныне, праздника. На стиховне стихира воскресна и Пасхи. Слава, апостола. И ныне, Триоди. На благословении хлебов, тропарь: Богородице Дево: дважды, и апостола, единожды, и чтение в Деяниих апостольских. Аще есть неделя мироносиц: На Бог Гос- зри подь: тропарь воскресный: Егда снизшел еси к смерти: единожды. Благообразный Иосиф: единожды. Слава, апо- стола. И ныне, мироносицам. Аще ли во йны недели, тропарь воскресный, дважды. Слава, апостола. И ныне, зря Богородичен 1-й, в тойже глас. По кафизмах седальны воскресны и Богородичны их, и чтение во Евангелии толковом. Полиелей и седальны оба апостола. Слава, |
|||
|
|||